mijn dochter van 3,5 maand drinkt ineens haar flessen niet meer leeg

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door mamaeva, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaeva

    mamaeva Lid

    29 dec 2010
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter van 3,5 maand dronk 5 flessen van 180ml + 6 schepjes. Die gingen er altijd gretig in. De laatste dagen laat ze steeds meer in haar fles zitten. Vanochtend zelfs 110ml. Hoe kan dit komen?
    Wat kan ik nu het beste doen? Zal ze gewoon minder nodig hebben? Moet ik richting de 4 flessen van 180ml of juist 6 kleinere flesjes?
    Is dit iets wat vaker rond deze periode voorkomt?
     
  2. Suusjeuh

    Suusjeuh VIP lid

    4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Heeft ze misschien spruw? Mn dochter doet hetzelfde maar heeft spruw en een luchtweginfectie
     
  3. mamaeva

    mamaeva Lid

    29 dec 2010
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze is wel verkouden, hoesten. Ze heeft geen koorts. Misschien dat het daar door komt. Zal ook eens in haar mondje kijken.
    Bedankt voor de tip!
     
  4. luusje06

    luusje06 Actief lid

    9 dec 2009
    227
    0
    0
    leidster kinderopvang
    hellevoetsluis
    als ze verkouden zijn is het drinken ook moeilijker. omdat het neusje dan dicht zit. probeer zelf maar een een glas in een keer leeg te drinken als je neus potdicht zit.
    ik zou zeggen vaker aanbieden ( drinken is wel weer goed om weer beter te worden )
    groetjes lucinda
     
  5. Nike

    Nike Fanatiek lid

    6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Hier vorige week ook verkouden. Daardoor dronk ie ook een stuk minder. Nu weer gewoon als vanouds. Ik denk dat het gewoon over gaat.
    Zolang ze 500 cc per dag drinkt is en levendig is, er niets aan de hand.
     
  6. corina83

    corina83 VIP lid

    10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Hier wilde Jayden ook niet drinken toen hij zo verkouden was maar ja we willen zelf ook niet echt normaal eten als we verkouden/ziek zijn.
    Het is weer goed gekomen :)
     
  7. mamaeva

    mamaeva Lid

    29 dec 2010
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag naar de huisarts geweest. Ze heeft een beginnende luchtweginfectie, daardoor drinkt ze waarschijnlijk minder. Huisarts wilde nog niet beginnen met een kuurtje omdat ze geen koorts heeft. Weekend aankijken of het drinken verbeterd anders maandag alsnog een kuurtje..
     

Deel Deze Pagina