Wanneer mag je hét nou weer doen?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Bubblez, 19 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Goede vraag voor op zp. Hopelijk mag het.

    Maar; vanaf wanneer mag je het weer doen? Zeg maar? :p
    Ik ben niet geknipt of gescheurd. Had (zijn al weg) 2 hechtingen voor de mooi (zoals de vk zei) en ben praktisch uitgevloeid.
    Over 3 weken controle bij de gyn om ook mn sterilisatie te bespreken.

    Alleen; vanaf wanneer is je baarmoeder dicht enzo? Ik lees zoveel verhalen. Moet ik wachten tot de nacontrole? Of?

    Help :p
     
  2. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Met een condoom kan het volgens mij gewoon hoor ;) gaat erom dat je geen bacteriën en dergelijke binnen krijgt

    Wij hebben steeds gewacht tot de controle, maar toen kwam ook de zin pas weer een beetje :p
     
  3. LVtje

    LVtje Fanatiek lid

    20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Bij ons zeiden ze dat het weer mocht zodra je niet meer vloeide.
     
  4. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Dat had ik de vorige keer ook. Maar nu echt een uur na de bevalling al hahaha :p vet irrirant eigenlijk.

    Maar oke. Condoom.. moet ik die gekke dingen eerst kopen haha
     
  5. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Oke dankje!!
     
  6. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.510
    5.614
    113
    Vrouw
    Idd tot je niet meer vloeit
     
    Bubblez vindt dit leuk.
  7. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Danku dames!!
     
  8. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.996
    5.822
    113
    Inderdaad tot je volledig gestopt bent met vloeien. Met of zonder condoom maakt niet uit, die zijn per slot van rekening ook niet steriel ;)
    Ik hoop voor je dat je snel weer mag :p
     
  9. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Muhahaha erg gewoon.

    Ik bloed sowieso nog wat, dus even nog niet. Maar wel goed om te weten dat ik niet persee 6 wekrn hoef te wachten. :D
     
  10. didi79

    didi79 Bekend lid

    10 nov 2014
    552
    312
    63
    Vrouw
    West Brabant
    Tip: mocht je het zonder condoom doen, moet je er wel rekening mee houden dat je weer zwanger zou kunnen raken! Maar gezien je onderschrift zal die kans klein zijn!
     
  11. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.414
    4.736
    113
    Inderdaad als het vloeien gestopt is. Bij de eerste was dit bij mij al na ruim een week, was ik ook niet te houden en ging het prima. Toen wel condooms gebruikt.
     
  12. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Joh, nu al weer zin? Moet er niet aan denken!

    Let wel, wondvocht is ook nog vloeien volgens mij, dus pas daar mee op.
    Hier is het vloeien ook minimaal maar bij de tweede nog lang wondvocht verloren. Ga er nu ook weer van uit. En ivm de ks ga ik m'n buikspieren nog even niet trainen :roflmao::roflmao::roflmao:

    Maar enjoy als het zo ver is! :thumup:
     
    Marisje89 en qwerty123 vinden dit leuk.
  13. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Klopt, maar toch durf ik die gok niet aan.. ik wil weer aan de ac zijn vóór we het doen. Ik wil echt nooit meer zwanger raken... (klinkt heel gek allicht)

    Ik denk dat ik er met een week of twee wel aan toe ben haha. Dan is het goed om te weten wanneer het weer mag.
     
  14. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Het duurt dit keer ook langer dan de eerste keer ja.
    Ik was gestopt met vloeien, maar bdgon gisteren ineens weer. Dus dr zal nog wel wat zitten wat er ff uit moet
     
  15. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Haha ja echt heel vlot al. Ik heb me de zwangerschap zó rot gevoeld en nu ik bevallen ben is alles weg en voel ik me zo lekker.

    Ik wil ook minstend drie dagen niets meer verliezen voor ik t aan durf haha.

    Dankje hahaha :p
     
  16. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.996
    5.822
    113
    Nou dan ben je sowieso snel, ik heb 4x de 6 weken wel volgemaakt :| tenminste 5,5 week en meestal met 6 weken dan weer ongesteld, joepie :rolleyes:

    Gelukkig voel je je weer beter dan tijdens de zwangerschap :)
     
  17. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Tis nog niet zo ver hoor :p
    Zal het allicht schelen dat ik geen kapotte onderkant heb? Dat t gevoel sneller terug is ofzo.

    Nouja we zien het wel. Eerst wachten tot het vloeien weg is en dan zien wanneer ik weer wil ;)
    En daar ben ik ook blij om, jeetje wat voelde ik me ellendig.
     
  18. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.675
    33.044
    113
    Hou er rekening mee dat, ookal ben je al enige tijd gestopt met bloeden, het na het vrijen weer terug kan komen voor even. Had ik ook elke keer. Duurde dan een dag en was weer weg.
    Bij mij was de zin er weer meteen na de ks, maar die is nooit weggeweest :roflmao:
    Na 2 weken weer voor het eerst gedaan. Bloeden stopte al na een weekje!
     
  19. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.675
    33.044
    113
    Ik wil ook nooit meer dus ik snap je. Gister tijdens nacontrole met gyn zelfs over sterilisatie gehad bij mij...
     
  20. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ik had in mn zwangerschap ook wel zin maar zoveel pijn dat ik gewoon niet wou. Denk wel dat dat mee telt haha.
    Goed om te weten van dat bloeden!

    En ik heb ook met mn nacontrole al aangegeven het over sterilisatie te willeb hebben. Mn huisarts weet het al en die gaf aan dat ik het daar kon bespreken en een datum kon plannen (die had contact met ze gehad)
    Dus ik hoop ook dat ze niet moeilijk doen en het gewoon kan. Ik ben 28 fus dat zou nog wel een dingetje kunnen zijn maar ik ben wel heel zeker van mn keuze en ik hoop dat hun dat begrijpen.

    Wat kwam er bij jou uit?
     

Deel Deze Pagina