Hallo allemaal, Mijn kleine meisje kruipt! Een maand geleden begon het, ik dacht dat het gewoon wat oefening was, want ze kwam ook nog niet echt vooruit. Maar nu komt ze dus goed vooruit en snel! Ze lijkt precies te weten waar ze heen wil, en hup... daar gaat ze. Gister ging ze voor het eerst best hard. Het gaat nog wel een beetje onhandig, maar ze doet het. Ze stond eergisteren ook al met haar handjes tegen het tv meubel aan, beentjes gestrekt met haar lijfje in een 90 graden hoek. Is dit niet HEEL erg vroeg?
wel vroeg ja. maar niet te vroeg hoor. Hier ook zo'n snelle kroop met 6 maanden en met 7 maanden trok ze zich op tot staan en met 9 maanden liep ze rond de tafel en achter haar loopwagentje. Nu gaat ze midden in de kamer staan en zet af en toe wat stapjes los. Maak je borst maar nat. Het is super leuk maar ook wel vermoeiend. Ze kunnen veel maar snappen nog niet zo goed wat wel en niet kan. Annemarie
wow die is lekker snel zeg! Mijn ventje die zit alleen maar op handjes en knietjes en komt geen meter vooruit hihi
Het is idd vroeg, maar niet te vroeg hoor! Ze doet het zelf, dus dan is ze er ook wel aantoe Maar zoals tanna al zegt: maak je borst maar nat Heb je grote kans dat ze ook al snel zich gaat optrekken en erlangs gaat lopen Hier ging het ook als een speer, met 6,5 maand tijgeren (hij heeft nooit gekropen), met 8 maanden stond meneer overal tegenop, met 8,5 maand begon hij langs de meubels te lopen, met 10 maanden de eerste losse stapjes en met 11 maanden liep hij al echt! Ging echt razendsnel allemaal!