Hallo 6 weken geleden ben ik bevallen van onze zoon. Ik ben flink ingeknipt en het laatste stukje gescheurd. Onze zoon kwam met zijn arm langs zijn hoofdje naar buiten en kwam in nood. Nu heb ik erg last van de hechtingen gehad bij de ingang van mijn vagina, geen ontsteking gelukkig maar irritatie. De hechting aan het einde richting bil nooit geen last van gehad. Alle hechtingen zijn sinds deze week opgelost. Maar nu zit er dus een klein gaatje in het litteken op het einde richting bil. Er komt wat pus uit en prikt. Ik heb geen koorts. Zit sinds vrijdagavond 2 keer per dag in de biotex. Ik deed alles om een ontsteking te voorkomen, spoelen na plassen goed drogen en s'nachts zonder ondergoed slapen. wat kan ik nog meer doen? Kan het zijn dat de onderhuidse hechtingen zijn gaan onsteken? Moet ik hiervoor de gynaecoloog bellen hoef pas over 2 weken op controle namelijk. Alvast bedankt voor het antwoord.
Hoi Bailey1985, Dat is inderdaad vervelend. Onze adviezen zijn inderdaad luchten en met je bios in sodabadjes. Goed spoelen en iet met zeep wassen. Zolang het niet erger wodt dan dit, kun je het nog afwachten. Mcht het zo pijnlijk orden dat je niet meer goed kunt zitten, moet het misschein toch gespoeld worden in het ziekenhuis. Je moet gewoon goed opletten dat het geen abces gaat worden; een flinke holte mt ontstekingsweefsel. Een klein beetje us en rood is niet erg, maar het moet niet gaan opbollen en je mot er inderdaad geen koorts van krijgen. Je kunt anders maandag best evne bellen mt de poli voor advies. Groeten Brigitte
Bedankt voor je antwoord. Nog geen dag later kwam er een stukje hechting naar buiten en het probleem was opgelost. Nu nergens geen last meer van.