Hallo, Ik had ergens gelezen dat tonic drinken kan helpen de bevalling op te wekken... Maar is dit echt zo of is het weer zo`n bakkerspraatje? Want je baby komt toch pas wanneer die er klaar voor is.. Iemand ervaring of een goeie site waar meer over staat? of tips liefs Margot
nou je kan het proberen maar hier werkte het niet hoor.de bevalling zette zich in en meneer bleef nog 47 uur zitten haha
2 liter ofzo. veel in ieder geval kwam me mijn neus uit. de bevalling kwam daar trouwens niet door op gang dat was een week later
het drinken is geen tonic maar bitter lemon, hier zit een bepaalde stof in die de bevalling op gang kan brengen. was ook s bij een natuurwinkel daar hadden ze t over een bepaald soort thee, welke weet ik niet meer. gr zohra
Kinine zit erin, het heeft nog niet echt gewerkt bij me, maarja was wel te verwachten. Ze komt er toch pas uit wanneer zij wil
Die thee is frambozenbladthee of vrouwenmantelthee. De laatste helpt ook voor een beter herstel na de bevalling heb ik me laten vertellen??