Innestelingsbloeding of wat?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ukkie2009, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Misschien kan iemand mij helpen.

Mijn eerste dag van mn laatste ongi was 9 oktober. Volgens mij heb ik mijn eisprong afgelopen dinsdag de 26e gehad en we hebben woendag sex gehad. Ik heb een cyclus van 31 dagen

Nu kreeg ik gisterenavond ineens hevige steken in mn buik. Op het toilet kwam ik erachter dat ik gebloed had. Het was helder rood bloed met slijm (sorry voor de details). Het was niet veel. Hierna heb ik ook niet meer gebloed. Wel heb ik de hele dag al een beetje een raar gevoel in mn buik, het borrelt wat en het doet wat. Wat kan dit zijn? Ik zat dus op dag 21 van mijn cyclus. Mn nod is 8 november.

Heeft iemand enig idee wat dit geweest kan zijn? Alvast bedank!

2. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Tja, dat zou een innestelingsbloeding kunnen zijn.... Die kun je hebben vanaf 5 of 6 dagen na je eisprong!
    Spannend!!

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

nou meid we zitten een beetje is het zelfde schuitje...
    ik heb volgens ff ook me ei gehad en zit nu 9dpo...
    laatste cyclus was 54dg... pff
    nu hopelijk korter als ff gelijk heeft!

Maar ik heb sinds gister helderroodslijm bloedverlies... en roze met afvegen! gisteren erg kramp in me buik en rugpijn nu af en toe steekjes in me buik, denk niet zwanger, maar we wachten het af...

4. kniertje28

kniertje28 Nieuw lid

14 nov 2010
    1
    0
    0
    goedemorgen dames,

zoals hier boven beschreven had ik afgelopen vrijdag.
    En op zaterdag alleen maar oud bloed.
    Zal het dan toch zo zijn???

5. mlis

mlis Niet meer actief

iemand die mij misschien kan helpen?

zaterdag 6 nov 's morgens flinke buikpijn, helder rood bloed..over de hele dag weinig, zowel zon ook nauwelijks iets en ma en di 's avonds een heel klein beetje (nog geen mini tampon vol) sorry voor de details..
    ik was 6 nov 8 dagen overtijd maar test negatief..zou dit een late innestelingsbloeding kunnen zijn, ik heb een onregelmatige cyclus..??

groetjes

Deel Deze Pagina