lieve dames, ik heb even de volgende vraag heb van de week een test gedaan van kruidvat met paarse dop...die was positief en nou deed ik een test van kruidvat 2 voor 5 en negatief???? hoe kan dit??? ben ik nou wel of niet zwanger zal een foto van de positieve test toevoegen.... groetjes van anita foto is helaas niet zo duidelijk.
Nou, deze is wel heel erg duidelijk positief hoor! Heb je die van 2 v 5 euro op dezelfde dag gedaan????
hoi hoi, nee heb hem op een andere dag gedaan....maar ben net naar de dokter geweest en bloed laten prikken...krijg na 3 uur de uitslag....want hier word ik gek van...en het lijkt mij dat als een test zo duidelijk positief is toch niet vals kan zijn??? een licht positieve test oke,.. maar zo?? groetjes van anita
oh ja de dokter vond hem ook duidelijk....en ik heb nog steeds zere tepels donkere randen om mijn hof...met vlagen misselijk en ook totaal geen drupje bloed verloren...dus vroege miskraam lijkt me ook niet....
Ik denk dat de kv 2 voor 5 gewoon een foute uitslag heeft laten zien en je gewoon nog heerlijk zwanger bent!!!
nou dames, dit was dus een negatieve test....hcg was minder dan 1!!!!! dus ik vertrouw die testen niet meer!!! groetjes van anita
Hoi Anita, Echt sneu voor je. Ik heb het zelf ook gehad met de kruidvat testen (meerdere malen.) Ik raad je aan om de volgende keer (evt als de kruidvat pos is) met een CB te testen. Mij werd dit ook geadviseerd in het ziekenhuis. Ik hoop voor je dat het gauw raak is. En met die test zou ik naar de winkel teruggaan, dan krijg je je geld terug.