Vraagje over Friso kv en BV

Discussie in 'Voeding' gestart door Rachel1984, 18 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Wie kan mij helpen? Ik geef nu afgekolfde bv en friso voeding om en om.
    Nu moet ik volledig overgaan op friso (bv gaat niet meer) maar op de verpakking staat dat zij (baby's tussen de 3,5 en 5 kg) 5 voedingen per dag moeten van 150 ml water en 5 schepjes....

Maar dit zou betekenen dat ze om de 5 uur een voeding krijgt terwijl ze om de 3-4uur komt.... Dan krijgt ze toch teveel voeding als ik die 3 uur aanhoud... Moet ik haar dan minder geven bijvoorbeeld 6 of 7x 120 ml? Ze komt overdag gemiddelt tussen de 3 en 4 uur.
    Alvast bedankt voor het antwoorden.

Ps kolven lukt niet meer omdat ik aan de ene kant een borstontsteking begin te krijgen en aan de andere kant kolf ik onvoldoende (wat ik kolf krijgt ze uiteraard zolang mogelijk)

Alvast bedankt voor het antwoorden want ik kom er echt ff niet uit...

*edit*

Ik wil het liefste bv gaan geven maar Lindsey heeft vanaf haar geboorte al niet kunnen drinken aan de borst. Hebben extra kraamzorg hier voor gehad en meerdere keren contact gehad met een lactatiedeskundige. Ze drinkt alleen met een tepelhoedje maar dit gaat ook niet echt super omdat ze dan om de 1-2 uur blijft komen voor voeding waardoor ik erg oververmoeid raakte.
    Het liefste wil ik haar gewoon aanleggen maar denk eingelijk niet dat dit gaat lukken zonder tepelhoedje.... Dat dacht de kraamzorg toen ook niet en met tepelhoedje moet ze zovaak drinken dat het ook niet echt een optie meer is.... *Zucht* misschien dat na een nachtje slapen alles wat helderder voor me is :)

2. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik ontdek net dat ze een telefoon nummer wat ik kan bellen....ga ik meteen maar doen! Sorry dus voor deze vraag, hij mag gesloten worden.

3. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Mijn vragen zijn beantwoord hij mag verwijdert worden...

Deel Deze Pagina