Vrijdag positief getest met kv 2v5 en cb met conceptie indicator, zaterdag (NOD) licht bloedverlies...nu nog steeds bloedverlies..opnieuw kv 2v5 gedaan en streepje is vele malen duidelijker geworden. Bloedverlies is hetzelfde nu als menstruatie..is er nog hoop?! Moet morgen naar het zh toe om bloed te laten prikken, zit in ICSI traject....pfff
Jeetje meid, zag je voorbij komen in de testjesthread en nu dit..! Meestal prikken ze 48 uur erna weer om te zien of het HCG mooi stijgt. Hoop echt dat je goed nieuws krijgt! Heb je geen krampen verder?
Pinda echt genoeg hoop! Mijn zus heeft na haar positieve test meerdere dagen erg gevloeid! zelfs stolsels en was echt harstikke zwanger....
vervelend voor je meid, die onzekerheid! T kan alle kanten nog op! Tis iig duidelijk dat je HCG stijgt... Ik duim voor je! en ik blijf je volgen..
De testen zien er mooi uit, dat bloedverlies zorgt alleen wel voor een hoop onzekerheid. Bij m'n eerste zwangerschap dacht ik gewoon ongesteld te zijn geworden en zo'n 4 weken later had ik een positieve zwangerschapstest. Ik had wel regelmatig wat bloedverlies en mocht daarom met 7 weken komen voor een echo om te kijken of het wel goed zat. Toen bleek ik alleen al 10,5 week zwanger te zijn! Die menstruatie was dus helemaal geen menstruatie geweest, dus het komt echt vaker voor. Duim voor je dat het goed gaat. Succes morgen.