Meiden, Zes weken geleden ben ik bevallen. Nu heb ik vandaag zelf even gevoeld hoe het er daarbinnen 'voorstond'. Ik stuitte met mijn vinger op iets waarvan ik denk dat dit mijn baarmoederhals is. Voorheen zat deze nooit zo laag. Is dit normaal en trekt dit nog verder omhoog???
Hoi heb ik ook, maar volgens mij had ik dat na de andere bevallingen ook en komt dat weer goed. Alles trekt weer een beetje aan zeg maar, duurt wel een jaartje ofzo.
Hee smile, ik hoop het ook dat er hoop is En zo te lezen wel. Moet er nog iets gedaan worden aan bekkenbodemspier oefeningen als je dit hebt? Of heeft iedereen dit en gaat het altijd over?
Goede vraag inderdaad! Nu heb ik direct na de bevalling bekkenbodemspieren geoefend en doe dit nog steeds trouwe elke dag.....heb niet het idee dat het daardoor weer 'omhoog kruipt'
Ik ben nu pas (5,5 maand) serieus begonnen omdat ik nog een beetje lek ben. haha. Dacht dat het zo wel over zou gaan.
Heb de vraag ook nog bij de verloskundige neergelegd, hier op het forum. Tkan een verzakking zijn????? Brrrr...ik hoop maar dat het snel omhoog trekt....verzakking lijkt me niks!