wanneer mag je weer zwanger raken na een keizersnee?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door celia82, 19 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Je bent toch een dame? Ben jij ook een dame? Anders hoeven zulk soort teksten er niet bij te komen lijkt me?

Zogelukkig bedoelt het toch helemaal neit verkeerd? Het is nou eenmaal zo dat er niks valt te kiezen.. ik heb ook een ks gehad doordat mijn kindje te groot was/ mijn bekken te smal & hij een sterrenkijkertje was... maar mocht ik nog ooit zwanger raken dan gaat de gyn gewoon uit van een normale bevalling MITS bij een groeiecho in de laatste weken blijkt dat het kindje groter dan 6 pond is...

2. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Het is wel off topic, maar de reden waarom ik sowieso voor een ks kies bij de volgende kk, is omdat Luuk tijdens de bevalling is overleden omdat er niet op tijd werd ingegrepen. Dat gaat me dus nooit meer gebeuren!!

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Het is natuurlijk heel ernstig en verdrietig wat er gebeurd in en bij een volgende zwangerschap zal er van tevoren uitgebreid met de gyn over gesproken worden, wat in jouw geval de beste opties zijn.

4. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Nee, daar wordt niet meer over gepraat. Ik heb na mijn bevalling afgesproken met mijn gyn dat er bij alle volgende bevallingen een ks wordt uitgevoerd. Daar hoefden we niet eens over in discussie, hij vond dat meteen oké. Maar ik weet dat ik daarin een uitzondering ben!!

5. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    R E S P E C T Evelientje, en je verdient het om in dit geval een uitzondering te zijn. Ik 'ken' je verhaal (we hadden beide een stuitligger en zaten toen op hetzelfde topic) zou het ook hebben geeist in jouw geval.

Ik heb een geplande ks gehad en mij is ook geadviseerd om minimaal 6 maanden en het liefste 12 niet zwanger te worden.

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Dat bedoel ik ook. Dat je met je gyn de beste optie hebt besproken. In jouw geval is dat dus een keizersnee.;)

Deel Deze Pagina