Mijn zus is momenteel 29.6 weken zwanger. Het gaat niet goed met de kleine meid in de buik. Zij heeft in maart 2009 al een dochter verloren in de buik met een zwangerschap van 41.5 weken Wel heeft ze een prachtige zoon van december 2010. Ze is vandaag opgenomen en komt het ziekenhuis niet meer tot tot de bevalling. Het kan vannacht zelfs een spoedkeizersnee worden. Branden jullie een kaarsje mee?
Heel veel sterkte! Hopelijk blijft de kleine zitten en komt ze gezond en wel ter wereld. *brand een kaarsje*
Normaal heb ik iedere avond al kaarsjes aan maar vanavond toevallig niet. Ga er gelijk eentje aan doen! Hopelijk komt het allemaal goed!
Hele dikke knuffel voor jou en je zus! Kaarsje brand voor haar kleine meid! Wat is het leven toch oneerlijk..
Natuurlijk! Super veel sterkte en veel kracht voor je zus en het kindje! (en de rest van de familie natuurlijk)
Ik zal ook meteen een kaarsje branden. Hoop dat ze bevalt van een gezonde meid, al moet ze nog weken in een couveuse. Wat kan het leven toch hard zijn zeg
Wat naar! Ik hoop dat het nog een hele poos mag duren voordat ze bevalt van haar kerngezonde meisje... Sterkte allemaal!
Dank jullie wel! Ze krijgt weinig bloed via de placenta, is te klein voor het termijn, beweegt nauwelijks, ze hebben 'iets' gehoord bij het hartje Als ze achteruit gaat word ze met spoed via keizersnee gehaald, operatie shirt is al aan, infuus ook, man moet blijven vannacht. Ze zijn dus al voorbereid
Ach, wat een vreselijke onzekerheid. Heel erg veel sterkte voor je zus en haar man, maar ook voor jou en de rest van de familie.. Bij mij brand ook een kaarsje voor jou kleine nichtje..
Via facebook houden de begin-april mama's het ook gespannen bij. We denken aan je zus, haar kleine meid en jullie als familie. We gunnen haar zo dat dit goed gaat en meevalt. Sterkte