Hallo dames, Ik heb het basisboek van GOK (Yvonne Lemmers) besteld en ik heb hem eindelijk in huis Ik heb er al een beetje in gekeken en wil eigenlijk morgen gaan beginnen. Het lijkt me leuk om samen een 'clubje' te hebben en gezellig te kletsen, recepten te delen (koolhydraat vrij of koolhydraat arm natuurlijk!), en tips en adviezen te geven. Ik vind het lastig om aan zoiets te beginnen en ik heb nog vragen. Misschien kan een van jullie me erbij helpen? -wat eet jij zoal als een tussendoortje? -ben je veel tijd kwijt aan het bereiden van maaltijden/tussendoortjes? -wat is makkelijk om mee te nemen naar school of het werk? -wat doe je als je een verjaardag hebt? Bring it on ben zeer benieuwd!
Ik lees mee, Heb nog niet het boek maar ben wel flink verminderd in koolhydraten, door bv smorgens nu krackers met kipfliet te eten. maar veel verder kom ik nog niet,
haha, helemaal geen domme vraag hoor! Ik zie trouwens dat ik een domme fout heb gemaakt het is niet GEK op koolhydraten maar GRIP op koolhydraten haha Hier kun je er meer informatie over vinden: http://www.gripopkoolhydraten.nl/ Het is een koolhydraat vrij/arm dieet.
Nee laat maar dat gaat ons te ver , we moeten wel er op letten , meer om dat we gestopt zijn met roken . Voor tijd konden we eten wat we wouden, nu even op passen .
Ik zat er ook aan te denken om na de verjaardag van mijn dochter een dieet te volgen. Ik twijfelde nog tussen het ducan dieet of gok. neigde al meer na gok omdat je dan wel crackers enzo mag en bij ducan niet.
Lieseleentje, Gok is heel goed te doen en haar recepten ook lekker. Inderdaad mag je ook crackers, ik raad dan aan ze zelf te bakken volgens haar recept. Vult heel erg, meer dan crackers uit de winkel. Succes