Ik wilde graag nog een MaxiCosi, en die zijn bij de BabyDump 79,95. Bij de Prenatal staat die prijs als oude prijs en zijn ze nu 67,95. Dus wel degelijk een stuk goedkoper! Maakt me geen drol uit of de prijzen eerst hoger/lager waren, maar dit is wel een koopje. Wees gewoon blij met de korting die er op zit. Al die winkels hebben wel eens flauwe aanbiedingen. Op de markt gisteren nog: 3 kilo voor 1,50 (en in kleine lettertjes er onder: 1 kilo voor 50 cent). Oftewel, flauwekul dat je voor meer dan minder betaald, gewoon een verkoop truc zodat mensen meer kopen. Trap er niet in, koop wat je nodig hebt en wat je goedkoop vindt, en laat ze verder lekker doen wat ze nodig vinden.
Ik heb gisteren op de webshop van prenatal (wat een irritante slechte site overigens) de aerosleep gekocht in combinatie met een matras. Ik merk nu met die 20 procent korting zeker wel een verschil met babydump. Ben in totaal iets van 28 euro goedkoper uit inclusief hoeslakens... Ik ben tevreden
ik heb net mijn lijstje zowel bij babydump als prenatal gemaakt en heb maar 5.83 verschil op totaal 24 artikelen. Prenatal zit om de hoek, babydump ver weg dus ga morgen toch maar naar prenatal
ik vind t ook n ongeloofelijk irritante site en daarbij alles wat ik wil hebben of nodig heb is uitverkocht :S maar heb geen zin meer om naar de stad te gaan deze week :S
Zo'n lijstje is wel handig idd. Helaas staat de wagen die wij hebben willen niet op de site van prenatal. Wij gaan zaterdag in Almere alles halen want daar zitten de prenatal en de babydumb pracktisch naast elkaar.