Je hebt het nu al 1,5 dag voor je gehouden. Dat vind ik al knap..... Ik zou het direct vertellen. Ook mijn man weet niet wanneer ik precies ongesteld moet worden, alleen ik was zelf in zo'n 'hoera' stemming dat ik dat direct wilde delen. Heb dit net voorgelegd aan mijn man. Mijn man zou het raar vinden als ik het niet direct vertel. Ook al weet een man niet altijd wanneer je weer ongesteld moet worden, het is toch een wens van beide die in vervulling gaat.
Ik hadhet bij mijn eerste zwangerschap gedaan. Hij was dus een week na mijn nod jarig en k had dus een posi test. Heb het een week voor me gehouden en op zijn verjaardag als veejaardagscadeau gegeven. Een speen met je wordt papa, een rammelaar. Digitale test erbij en een kaartje met in verwachting etc. Hij vond het superleuk en zei dat het de leukste verjaardagscadeau ooit was
Mijn man zou het zeker kunnen waarderen. Mooi gebaar zegt hij Wij hebben echter wel gekozen om samen te testen, aangezien we een lange weg samen bewandeld hebben om zwanger te raken..
Als je t voor je kan houden zou ik ook tot Kerst(avond) wachten. Persoonlijk hou ik erg van dat soort verrassingen. Mijn man en ik hebben onze 1e samen getest maar grote kans dat ik het voor onze 2e met n verrassing doe (afhankelijk rond welke periode het raak zou zijn) Maar jij kent je man het beste....als die niet zo van verrassingen houdt dan zal k er wel iets voorzichtiger mee zijn. Hoe je t ook gaat aanpakken; succes in elk geval
Ik zou het niet zo lang voor me kunnen houden. Heb die van mij om 5 uur snachts wakker gemaakt toen ik positief testte😊. Maar zou wel een heel leuk kerstcadeautje voor je man zijn natuurlijk!
Ik vind dat zoiets groots dat je wel gewoon direct met je man moet delen. Het is iets van jullie samen. Vind dat je het niet kunt maken om pas een week later ermee aan te komen dat je ook nog zwanger bent. Dat cadeautje kan toch alsnog goed? Ook al weet hij het wel?
Of sokjes in de boom hangen? Die heb je vast al te staan. En dan vragen of hij de nieuwe versiering al heeft gezien die je hebt gekocht?
Ik heb samen met mijn man getest. Hij zou het mij niet in dank afnemen als ik het zo lang geheim zou houden. Maar als jij denkt dat je man het kan waarderen en jij kan het zo lang voor je houden Is het natuurlijk wel een mooi cadeau.
Wat een leuk idee! Ik zou het niet voor me kunnen houden hihi Toen ik positief testte van de eerste belde ik hem direct Hij was toen net in gesprek met een collega haha Als je het zolang voor je kunt houden gewoon doen.
Mijn man zou zoiets wel kunnen waarderen, maar dat is natuurlijk iets wat je zelf alleen maar in kan schatten. Toen ik zwanger was van mijn zoontje, heb ik stiekem een geslachtsbepalings echo laten doen. En op zijn verjaardag kreeg hij dus te horen dat hij een zoon zou krijgen (we dachten allebei dat het weer een meisje zou worden ). Dit vond hij ook echt een geweldige verrassing.
ik zou het zelf niet zo lang voor mij kunnen houden, maar als jij dat wel kunt, zou ik het zeker doen. En ik denk, omdat jij het nu helemaal voor je ziet, je dit ook op deze manier moet doen, want anders krijg je misschien spijt achteraf....Wat is nu een week? En hier een man die daar echt niet boos om zou worden.
Poeh dat zou ik niet zo lang verborgen kunnen houden. Vond het al moeilijk om zonder wat te zeggen te testen. Daarna gelijk mijn vriend er bij geroepen toen het positief aangaf.
Mijn man zou het niet erg vinden. Ik zou het alleen niet zolang voor me kunnen houden. Maar als jij dat wel kunt? Doen! Geweldig kerst cadeau.
Anders hang je de kerstsokjes op een opvallend plekje in de boom. Toch in de kerstsfeer en met verassingseffect.
Ik heb het maar even gevraagd aan mijn vent. Hij zou het een leuke verrassing vinden. Helaas ging mijn plannetje helemaal fout. Ik was om 6 uur mijn bed uit gestapt om een test te doen. Daarna wilde ik dan een ontbijtje op bed brengen met de positieve test. (Ik wist gewoon zeker dat ik zwanger was). Nou test gedaan. . Werd die streep maar niet goed zichtbaar. Dus ik was aardig gefrustreerd. Heb mijn man hatdhandig wakker gemaakt want hij moest ook kijken. Hij vond het ook twijfelachtig. 2 dagen later maar samen een test gedaan en bingo. Maar geen verrassing meer haha. Hartstikke leuk idee dus. Gewoon doen. En je kunt het altijd eerder vertellen.. Maar uiteindelijk moet hij toch nog vet lang wachten. Wat maken die paar dagen dan uit?
Mijn (doorgaans erg nuchtere) vriend had het echt niet leuk gevonden als hij erachter kwam dat ik al een week wist dat ik zwanger was en dat hij het niet zou weten. Het is toch echt iets van ons samen en niet van mij omdat ze toevallig in mijn buik zat. Ik had al zoveel dingen eerder of meer dan hij (eerder voelen, buik ervaren, vaker hartje horen enz). Als je echt zeker weet dat jouw vriend het niet erg vind kun je wel nog even wachten. Ik vind het idee van sokjes in de boom hangen (gewoon nu al) ook al erg leuk en romantisch.
Je zegt dan ben ik ook al weer een week verder maar stel nu dat het mis gaat dan ben jij verdrietig en dan moet je uitleggen aan je man dat jr verdrietig bent om het verliezen van het kindje maar dat hij niets wist van je zwangerschap lijkt me lastig. Ik hoop natuurlijk dat alles goed gaat maar alleen al om dit te voorkomen zou ik het nooit voor me houden. En omdat elk moment om te vertellen dat hij papa word speciaal is, kerst of niet.