Wanneer man/vriend bellen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door mb90, 25 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Weet je, misschien ben ik hier raar in ofzo, maar dit is een gebeurtenis in je leven die niet vaak zal voorkomen. Stel je belt te laat en hij haalt het niet? Ik zou het niet willen riskeren. Ik zou meteen bellen, lijkt me ook wel fijn om je man om je heen te hebben. Werken kan hij zijn hele leven nog ;) Maar goed, zoals ik al zei, ik zal daar wel raar in zijn :p

2. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Op het moment dat mijn vliezen braken (12:30 uur) belde ik in paniek naar mijn man die meteen naar huis kwam. Binnen 10 minuten :D

De eerste wee begon pas om 19:30 dus hij had eigelijk niet eens van zijn werk weg hoeven gaan hahaha

Misschien een idee dat hij wat dichter bij huis gaat werken? Lijkt me wel fijn

3. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    De eerste twee bevallingen begonnen toen mijn man op zijn werk zat. Hij werkt ongeveer 20 minuten van huis, maar hij moest wel eerst vervanging regelen (staat voor de klas, dus zomaar weglopen kan niet, haha).

De eerste keer heb ik gebeld toen ik vond dat die buikpijn wel erg begon te worden. Hij nam uiteraard zijn telefoon neit op, dus uiteindelijk de school maar gebeld en een collega van hem gevraagd of ze de boodschap door wilde geven dat hij me moest bellen. En toen belde die sufferd pas een half uur later in de pauze! Ik dacht dat het nog wel heel lang zou duren, maar het ging toch vrij snel, toen hij thuiskwam had ik al 8 cm ontsluiting.

De tweede keer had ik sneller door dat het begonnen was, ik liep toen ook al ver overtijd, dus gelijk gebeld toen ik merkte dat ik weeën had. Ze kwam ook al binnen een kwartier om de 2 minuten. Toen kwam hij wel bijna gelijk, de kinderen waren al naar huis, dus hij kon snel weg.

De derde keer begon het toen hij thuis was en toen heb ik hem juist weggestuurd op een boodschap, omdat ik wat rust om me heen wilde, haha.

4. Taco

Taco Actief lid

11 dec 2012
    433
    35
    28
    Hier de afspraak dat ik meteen bel als ik aan de gang ga. De eerste was er binnen 2uur vl was gelukkig al thuis. Nu werkt hij ook door heel nl maar heeft met de baas afgesproken dat hij niet langer dan 1uur onderweg is en als ik bel is ie meteen weg bij de klant dus hopelijk redt ie het op tijd.

Deel Deze Pagina