Kidz Impulz (zilveren stof)

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Happymommy84, Apr 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

En nog maar een topic over kidz impulz.

Ik heb gevraagd of ze de speelmat ook aan een kant zilver kunnen maken. Dat vind ik zo cool, aangezien wij in huis veel zwart, wit, grijs en zilver hebben. Nu vertelden ze mij dat dat wel mogelijk is maar dat die stof wel minder slijtvast is en sneller krast. Daar kan ik me wel wat bij voorstellen maar wil toch graag jullie ervaringen horen want ik wil stiekem toch heel graag zo'n zilveren speelmat.

Dus: Heeft er iemand het aankleedkussen van Kidz Impulz in het zilver? Zo ja, zitten er al krassen op? Zijn die storend?

Thanx!

2. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

May 1, 2008
    1,522
    0
    0
    Ik heb geen speelmat in het zilver maar wel een XL aankleedkussen van KidzImpulz. En inderdaad met een nagel, ook van de beeb, kun je hier makkelijk krasjes op krijgen. Maar vind dit niet super opvallen. Als je goed kijkt zie je het wel, maar dan moet je er wel met je neus bovenop zitten.

3. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    jep hier een zilver aankleedkussen van kidzimpulz!!idd zitten wel wat krasjes op enz....dus denk als ie echt op de grond moet.....zal ie wel niet helemaal glad blijven....maargoed dat zal met geen enkel zilver stofje zijn!!succes

4. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    oja persoonlijk vindt ik t niet storend vindt t we stoer je krijgt dan beetje oud zilver hahaha!!ne ehoor totaal niet vervelend ben er eigenlijk pas over na gaan denken toen jij t vroeg ebn er nog steeds super blij mee!!!!

5. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

May 1, 2008
    1,522
    0
    0
    O, ja...wilde nog zeggen dat als de bovenkant zilver is dat wel beter is met het oog op vlekken. Door de coating op de zilveren stof kun je dit met een natte doek goed reinigen. Veel beter dan nylon. Ik heb ook een boxkleed van Kidz Impulz, van nylon, en daar komen vlekken en kringen op/in, snap ook niet dat dit materiaal gebruikt wordt voor de andere XL aankleedkussens. Lijkt mij niet handig.

Share This Page