14 maanden onrustig slapen en 5.00 uur wakker!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mommy83, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommy83

Mommy83 Actief lid

20 aug 2009
    224
    27
    28
    NULL
    NULL
    Hallo medemoeders,

Het onderwerp zegt het eigenlijk al: Wie heeft er ook een dreumes van ongeveer 14 maanden die heel onrustig slaapt of vroeg wakker is?
    Onze zoon heeft nog bijna nooit doorgeslapen, die nachten zijn helaas op één hand te tellen, maar als er geen tandjes doorkomen, hij heeft geen oor- of keelontsteking dan gaat hij na een flesje weer rustig verder slapen. Maar nu heeft meneer een nieuwe fase: (tenminste, ik hoop dat het een fase is....) 's avonds gillend wakker worden (tot 3 keer toe) , na een flesje wat we uiteindelijk geven gaat hij weer verder slapen voor een aantal uurtjes, maar is vervolgens rond 5.00 uur klaarwakker!!
    We halen hem er niet uit, maar even later gaat hij krijsen, en houdt dit lang vol..... dus we doen zelf ook geen oog meer dicht...dus dan toch maar eruit (want zijn broer wordt anders ook wakker.....
    Overdags slaapt hij nog 2 keer, dit heeft hij echt nodig, en gaat probleemloos slapen (in totaal slaapt hij zo'n 2,5 uur per dag). Rond 7.00 uur ligt hij in bed, en slaapt dan ook binnen 5 minuten, zonder te huilen....
    Wie weet raad of heeft een goede tip? Of misschien zit je in hetzelfde schuitje: gedeelde smart is halve smart....haha

2. Mommy83

Mommy83 Actief lid

20 aug 2009
    224
    27
    28
    NULL
    NULL
    oja, 7.00 uur moet 19.00 uur zijn, hihi
    En iets lichamelijks heb ik al laten uitsluiten bij de HA

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ga je lekker ontmoedigen, die fase duurde heel lang hier. Van 12 maanden tot uh 23 maanden, inmiddels slaapt ze door tot jaja 6 uur..

We hebben ons er maar bij neergelegd dat ze houdt van vroeg opstaan.. ;)

4. Mommy83

Mommy83 Actief lid

20 aug 2009
    224
    27
    28
    NULL
    NULL
    nog meer mensen met hetzelfde probleem?

5. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Hier ook zo'n vroege vogel van bijna 14 mnd. Vanmorgen was het weer 5.15.
    Zodra ik haar hoor vlieg ik eruit want haar zus wordt gelijk wakker. Ik geef tegenwoordig maar weer een flesje melk en met een beetje geluk slaapt ze daarna nog een half uur- uur. Alleen ik niet meer...

6. babyproject

babyproject Niet meer actief

Als onze dreumes wakker wordt in de nacht of vroeg in de ochtend en ik ga erheen, mag ik niet meer weg. Gaat ze alleen maar hard huilen. Als mijn man er daarentegen heen gaat, zegt ie gewoon "ga maar weer slapen" en dat doet ze dan!

Toen ze jonger was, ook een maand of 14, legde ik haar altijd bij ons in bed als ze 's ochtends vroeg kwam. Dan sliepen we allemaal nog even verder.

7. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Hier ook een vroege vogel. Wel iets jonger, maar toch.
    Elke ochtend is het 5.30 terwijl ze om 20.30 naar bed gaat. En idd, ook regelmatig nog tussendoor huilend wakker wordt voor een flesje of soms ook ontroostbaar voor een tijdje. Zucht, ik hoop dat het snel voorbij is

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hier vandaag ook om 6 wakker.
    Jolisa slaapt rond 21.00uur pas meestal slaapt ze wel door, de laatste tijd word ze of om 23.30uur of 01.30uur nog wakker. Dan slaapt ze ook door tot tien uur dat wel.
    Maar vandaag niet hahaha ze heeft ook last van doorkomend kiesje volgens mij, is helemaal opgezwollen op haar tandvlees

Deel Deze Pagina