Bij mijn eerste vergat ik steeds het ding er op te leggen. Bij 40+3 verschoonde ik het bed en bedacht ik dat ik hem er nu op moest doen. Volgende ochtend begon de bevalling. Na toucheren van de vk braken de vliezen... lag ik aan de verkeerde kant van het bed! Gelukkig bleef de schade beperkt tot het hoeslaken en molton.
Hebben ze die dingen standaard bij de action in het assortiment? Dan ga ik er morgen ook eentje halen. Ik heb alleen zo'n blauw zeil- hing uit het kraampakket en die wordt geadviseerd om op de onderste helft van het matras te leggen. Maar ik ben nogal een fanatieke draaier zegmaar... dus ik zie dat wel fout gaan.
Ik had ook die van de Ikea! Was alleen even vergeten dat wij een 2persoons topper hadden.. dus van beide hoezen de hoeken open geknipt en een beetje over elkaar heen gelegd. Vliezen braken op bed, het was echt een knal en grote plens, maar hij heeft alles gehouden!
Hier met 34wk Maar wel een speciaal hoeslaken en niet dat knisperende stuk plastic uit het kraampakket
Ik was er niet aantoe gekomen om de beschermer in bed te leggen... Maar hoewel mijn vliezen braken in bed, had ik gelijk door wat er aan de hand was en kon ik naar het toilet lopen. Geen druppeltje in bed