Shitty! Sorry! http://m.hema.nl/winkel?fh_location=%2F%2Fnlhema%2Fnl_NL%2F%24s%3Dwaterdichte%5Cu0020molton%2Fpnl_product_type%3E%7Bbooks%3Bshop%7D&fh_view_size=24&fh_secondid=pnl_5153121 Die hebben ze in winkel ook in 180 x 200, maar niet online.
Ik heb er niks op gelegd... Ook niet toen mijn weeën begonnen voor we naar het ziekenhuis gingen... Geluk gehad
Hmm, denk dat ik ook maar voor zo'n molton ga Zo'n kraakzeil zal mijn nachtrust zeker niet bevorderen. Ik word al wakker van een voorbij lopende spin die moet niezen
Ik heb de mijne bij de leen bakker vandaan, Afmeting 160 bij 200.. Vind het wel een zweetding ondanks dat ik er een normaal molton en hoeslaken overheen heb.. Maar alles beter dan een nieuw matras mochten m'n vliezen ineens breken.
@dreamer tnx meis @tweekids ik begreep net dat die van action alleen in eenpersoons te verkrijgen zijn... @tutu hahaha tell me about it!
Oh en wat dat ding over je partners matras moet? uhmm niet iedereen heeft twee aparte matrassen denk ik Wij hebben gewoon 1 groot matras van 160/200, kan moeilijk de helft afdekken dan Ik ga hem er trouwens over twee weken op doen.. Better safe than..
Vanaf 34wk, molton met aan de onderkant plastic. Zweet wel behoorlijk... Ik vond het pas met 37wk nodig maar vriendlief was bang dat het matras verpest zou zijn mochten de vliezen toch eerder breken, en ik kon natuurlijk niet garanderen dat dat pas na 37wk zou gebeuren, dus ligt het er nu ruim 2wk. We hebben aparte matrassen. Ik heb hem geleend van een collega. Eigen hoeslaken nog erover.