Welke luiers

Discussie in 'Verzorging' gestart door wennepen, 4 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Uiteraard heb je voor na de bevalling luiers nodig en deze wil ik binnenkort gaan halen. Nu werk ik op een kdv en als ik kinderen verschoon met luiers van het merk pampers vind ik die zo stinken! Ook blijven de grotere kinderen niet altijd goed droog.
    Welke luiers raden jullie aan om te gaan gebruiken?

2. Dani11

Dani11 Niet meer actief

ik zweer juist bij pampers, heb kruidvat en bumblies geprobeerd maar vond deze niks.

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    En ik ben dus een Kruidvat fan haha..
    Bumblies vind ik dus 10x niks!
    Toch een kwestie van uitproberen, wat jou en je kindje het beste bevalt.

4. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik ben sinds kort een aldi fan. De helft goedkoper dan pampers en ze vallen hier gewoon heel goed. Kruidvat luiers vind ik ook goed trouwens.

5. Alita

Alita Niet meer actief

wij hebben nu de luiers van lidl en die vindt ik ook goed maar voor het begin zou ik gewoon pampers newborn gebruiken!!!

6. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    ik gebruik pampers maar die stinken idd :(
    bij de newborn had ik daar geen last van maar nu bij maatje 3 valt het me wel op ;) beetje een chemisch luchtje zeg maar...

kruidvat is ook goed aleen zijn die wat stugger...vind de pampers het mooist zitten ;)

7. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

22 okt 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Hier een kruidvat en pampers fan. In het begin overigens alleen maar pampers newborn gebruikt.
    Aldi luiers heb ik ook geprobeerd, maar waren hier geen succes. Jasmine kreeg er bij de eerste luier al uitslag van op haar billen.
    Luiers van de Lidl hoor ik ook altijd goede dingen over. Helaas hebben we die hier niet, maar anders zou ik die zeker een keer gebruiken.

8. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Wij hebben de eerste weken newborn van Pampers gebruikt, maar die lekten op een gegeven moment door dus toen zijn we overgegaan naar de C1000 en die beviel goed. Totdat ik een luier van de kruidvat van mn vriendin geprobeerd had en sindsdien helemaal om :D

9. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Weet iemand toevallig wat de prijzen zijn van de liddl luiers? Ben wel benieuwd of dat veel scheelt met de kruidvat luiers.

10. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Toen ze nog heel klein was hadden we pampers newborn en daarna zijn we andere merken gaan proberen. Etos was niks, kruidvat goed, huggies prima en bumblies ook goed. de goedkopere merken zijn stugger. Maarrrrrr, die van de Aldi zijn echt bijna zoals de pampers zijn, maar dan goedkoper! Wij doen nu vaak overdag een goedkoop merk en 's nachts een Pamper, maar daar lekt ze nu soms doorheen....

Ik zou zeggen koop een pak newborn van 't ene en een van 't andere merk, en dan maar gewoon uitproberen. Want zoals je hier wel ziet is t heel verschillend wat er het beste bevalt! In de prenatal doos zat bij ons ook een pampers pak newborn.

groetjes, Sas

11. Catheleine

Catheleine Bekend lid

9 feb 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Ik gebruik altijd pampers...
    Lekken hier echt nooit door..
    Andere luiers hebben mijn kids altijd nog uitslag van gekregen... Daarbij vind ik ze het mooiste zitten...

Groetjes Catheleine

12. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wij hebben bij de tweeling eerst een of een paar (weet ik echt niet meer) van Pampers gehad, deze bevielen prima (en een poep en/of plas luier van een baby stinkt niet dus daarom de luiers ook niet denk ik ;)). Maar toch waren ze erg groot/breed.

Toen zijn we dus over gegaan op Huggies en deze zaten gewoon echt veel lekkerder, mooiere/smallere pasvorm en sluit dus mooier/fijner aan. Daarna hebben we nooit meer wat anders gebruikt.

Kleine uitzondering tijdens de zwangerschap van de derde toch ook weer 1 pak pampers gekocht gewoon omdat dit kindje misschien wel wat breder gebouwd zou zijn en dan weer de Pampers wat beter zouden zitten, maar dat ene pak zo snel mogelijk op gemaakt en lekker weer Huggies gaan gebruiken.

Nog nooit gehad dat ze erdoorheen nat waren en wij zweren dus echt bij Huggies.

Deel Deze Pagina