Wanneer maxi cosi op wandelwagen-onderstel?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door smartie1980, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik vooral als ik even een boodschap moet doen en niet wil slepen met de MC. Is veel makkelijk om hem op het onderstel te klikken. Of als ik naar Kind & Gezin moet omdat ik daar een stukje van de parking moet wandelen en dan 3 verdiepingen omhoog moet (gelukkig met lift!).

Als we gaan wandelen altijd de reiswieg, voor zolang hij er nog in past.

Hier ook altijd bezweet uit de voetenzak van de MC maar doe hem nu alleen z'n gewone kleertjes aan, geen jasje ofzo, en doe de voetenzak open als hij in de wagen zit.

2. Trees

Trees Niet meer actief

Ik gebruik het om van de auto naar het kdv te lopen en terug. Het is een stukje lopen en vind de maxicosi echt loeizwaar.

Daarnaast voor korte boodschapjes. Mijn dochter zet het op een krijsen als ze in de wandelwagenbak ligt, omdat ze niks ziet. Bij langere boodschapjes/ wandelingen gaat ze nu in de draagdoek of zak. Hier ligt juist de wandelwagenbak te verstoffen en ben daarom erg blij met de mc voor de korte wandelingen.

3. Koekjeerbij

Koekjeerbij Niet meer actief

idd als ik ff met de auto boodschappen ga doen. Dan is het ideaal.( omdat je de MC toch bij hebt)

Echt wandelen ( van huis uit of met de bus) dan gaat de reiswieg erop.

4. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Voor mij geldt precies hetzelfde! Voor lang(er) winkelen ed. reiswieg en de maxicosi voor korte gevallen, zoals uit de auto even boodschappen doen etc.

5. Helena1977

Helena1977 Bekend lid

7 jun 2009
    514
    0
    0
    Hier nooit de mc's op een onderstel gehad en wij hadden nog wel een tweeling. Ik heb gewoon heel veel gelopen (goed voor de opbouw van je conditie) en als we dan toch het onderstel van de wagen mee moesten nemen, konden we net zo goed de wiegjes er ook bij in gooien. Daarbij is het gewoon beter voor ze om daar in te liggen. Zo'n MC is er gewoon niet voor gemaakt om de hele dag in te hangen en dat doen genoeg mensen wel.
    Als we zonder wagen ergens heen gingen, pakten we de kinderen vaak uit de mc's en lieten die in de auto staan. Ze worden, vooral als de kindjes groter worden, echt heel zwaar.

Deel Deze Pagina