Zelf ben ik nog bezig met zwanger worden , toch een berichtje hier om te vragen of er meer mensen dit hebben gehad en hoe de zwangerschap erna verliep. Mijn kinderen zijn met 32.5 week geboren doordat ik dus zeer slecht lag ( half uur later en we waren er niet meer geweest ) Nu heb ik vorig jaar een gesprek gehad met de gynaecoloog, deze heeft alles uiteraard opgevraagd bij het ziekenhuis waar ik toen bevallen ben. uit het niets zoveel jaar later kwam het punt acute lever vervetting naar boven goed daar had ik nog nooit van gehoord, enige wat ik wist was de zwangerschaps vergiftiging. Acute lever vervetting paste wel beter in het straatje kwa symptomen , maar goed lang verhaal kort te maken , we hadden dus groen licht zolang ik maar direct naar de gynaecoloog ging ivm de controles. zal dan medicatie en dergelijke krijgen. Zijn hier mensen die dit ook hebben gehad. Dus de vergiftiging of vervetting? en hoe is de volgende zwangerschap verlopen? Weet elk lichaam is anders maar toch andere verhalen zijn wel eens fijn om te horen
Geen lever vervetting maar ik heb wel minstens 9 tumoren in mijn lever die gekke dingen kunnen gaan doen... Al is dat natuurlijk iets anders dan wat jij bedoelde..