Hoi hoi Mijn vriendin is nu weer tegelijk zwanger met mij zij is nu 20 weken en ik dus nu 10 weken toen ik zwanger was van kim was zijn zwanger van hun dochter amber. Ze hebben na de geboorte van amber gezegd dat ze graag een 2e kindje wouden en een paar maanden terug hoorde ik dus het nieuws dat ze zwanger was en helaas is dat niet goed gegaan en heeft ze een curratage gehad. Ze was voelde zich ook behoorlijk klote. Een 3a4 maanden later kwam ze weer met het goede nieuws dat ze zwanger was en na een echo bleek ze dus zwanger te zijn van een tweeling maar 1 ervan had geen hartactivatie mee en de andere maakte het goed ze was toen 9 weken. Het was echt dubbel slikken voor haar en ze liep met een dubbel gevoel rond. Ze maakte zich ook heel veel zorgen dat met dit kindje iets niet goed zou zijn en moest vanmorgen voor echo en ik maar bellen en bellen maar geen gehoord en net belde en ik en en ja kom er zo aan ze klonk wel helemaal happy dus hoop van ganse harte dat alles goed is. Ze willen graag een jongen en hoop voor hun dat het ook zo is niet dat ze met een meisje minder gelukkig zou zijn hoor want het zijn top ouders echt. Maar er komen helemaal geen jongens in de familie voor haar zus heeft 4 meiden en zei dan al een dochter van 3.5. Dus ben heel benieuwd naar wat ze me te vertellen heeft zo
Hoi hoi Ze was zo blij ze krijgen een zoon het zal de enigste in de familie worden. Heb haar echt zien stralen weet zelfs de naam al Op de echo was alles goed en de kleine lag 2 weken voor op de groei. Ben zo blij voor haar dat ik haar meteen maar een cadeautje heb gegeven voor de kleine het was een heel klein truitje en ze vond het heel erg leuk. Vind het helemaal geweldig voor ze.
wat gaaf voor haar! Bij mijn man in de familie is alles mannelijk, mijn zwager kreeg de eerste meid van de familie en heeft toen het totale contact met de familie verbroken dus hebben mijn schoonouders nog hun zo gewenste kleindochter niet... je kan je wel voorstellen hoe blij iedereen is dat wij nu ook een dochter krijgen! officeel niet de eerste maar wel de eerste die ze mogen leren kennen . Vindt het echt super voor je vriendin dat ze na zoveel elende toch nog een heel mooi wondertje krijgen mag! Liefs Wendy
Hoi Hier zijn het ook allemaal jongens mijn dochter is de enigste meid samen met haar tante dus schoonmama en schoonpapa hopen ook echt dat het een meisje wordt