Maak me toch wel wat zorgen. Oudste zoon heeft een behoorlijke buikgriep te pakken. Is steeds over aan het geven en flinke diarree. Zelf keelontsteking en ook een beetje koortsig. Manlief ook flink verkouden en rillerig. Lijkt me niet echt een gezonde situatie om in te bevallen thuis, buiten dat ik me gewoon niet fit en lekker voel... Ik hoop zo dat we snel weer beter zijn en de kleine nog even veilig blijft zitten....
Oh bah, dat lijkt me idd ook geen fijne situatie Beterschap voor jullie allemaal en ik hoop voor je dat je weer fit genoeg bent voor de bevalling straks.
Nee dat is idd niet fijn maar t is wel zo dat je vaak niet bevalt als zelf slecht in orde bent. Je lichaam voeld dat vaak wel! Van anderen kun je natuurlijk niets zeggen maar je beebje heeft zo vlak na de bevalling voldoende antistoffen om niet ziek te worden. Ik ben zelf snipverkouden bevallen( voirhoofdsholte ontsteking) ik ben ingeleid en toen ik de eerste weer voelde was mijn verstopte neus slijm in mijn hoifdoekjes verdwenen!!!! Schijndel door de adrenaline te komen. Suc6 met bevallen en met ze zieke gezin hopelijk zijn jullie snel opgeknapt!