Baby 10 weken slaapt ineens slecht overdag?!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door EmyL, 24 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EmyL

EmyL Actief lid

4 feb 2015
    149
    13
    18
    NULL
    NULL
    Beste dames,

Mijn dochtertje van 10 weken deed het altijd supergoed met een vast ritme: slapen,verschonen, voeden, spelen en weer slapen. Haar slaapjes duurden altijd 2,5 uur ongeveer tot de volgende voeding. Sinds deze week wordt ze steeds na 3 kwartier wakker en wil ze niet meer verder slapen, wat ik ook probeer. Herkennen jullie dit? Iemand tips? Heb niet het idee dat ze aan het regelen is..

2. Domiej

Domiej Actief lid

15 mrt 2013
    314
    20
    18
    NULL
    NULL
    Slaapcycluw van een baby duurt 45 min en. Dan wordt de slaap lichter en moeten ze zelf weer opnieuw in slaap vallen. Het zou kunnen dat en sprongetje die voorkomt.
    Je zou ook inbakeren kunnen proberen.

Mijn zoontje van 9 weken ligt ook vaak met ogen open in z'n bed en slaapt dan weer zelf in dmv bakerdoek.
    Ik moet ook niet te snel weer naar em toe gaan want hij maakt wat herrie bij het weer in slaap vallen.

Succes

3. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Gaat ze echt huilen of is het meer mopperen? Hier werd ze ook wel eens eerder wakker en vaak wachtte ik even met er naartoe gaan. Vaak viel ze na 5 minuten mopperen wel weer in slaap. Als dat niet werkte haalde ik haar maar uit bed en probeerde het later nog een keer

4. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    In het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst :D

Sprong, fase, you name it.... kan altijd erger... geloof me

Deel Deze Pagina