Met Isabella heb ik gewacht tot 1 jaar En nu met Julian heb ik een fietskar en hij zal denk ik helemaal niet op de fiets komen. Vind dit veel fijner.
Onze zoon kan al een maand goed en zelfrstandig zitten, maar is nog steeds niet mee op de fiets geweest. De eerste reden omdat ik nog geen fiets en zitje heb, daarnaast vond ik het nog veel te koud om te fietsen. En ik vind vond het ook helemaal niet zo nodig om toen al te gaan fietsen. Ik doe alles of met de kinderwagen en als het verder is dus niet op loopafstand heb ik de auto. En ik ben zelfs al 2x met OV geweest. Ik heb ook weleens zo'n verhaal gehoord van een gebroken nekje tijdens het fietsen, brrr ik moet er niet aan denken. Dan maar een maandje of 2 later. xxx
nou inderdaad/ ik wacht liever dan ook maar wat langer. echt verschrikkelijk!! had er nog nooit van gehoord. die kleine kan goed zitten al, en ook zittend spelen. van de KA en fysio mag het al maar toch wacht ik liever nog eventjes
Mijn zoontje kan een hele poos zelfstandig zitten en langdurig. Maar geen haar op mijn hoofd die nu al met hem gaat fietsen (in het stoeltje dan he ) Ik wacht sowieso op de 7 maanden afspraak bij het cb en ga dan eens om advies vragen.
Wij gaan morgen onze nieuwe fietsen ophalen en ik vind het best spannend om voor het eerst met haar te gaan fietsen. Het is voor mijzelf al bijna 2 jaar geleden dat ik gefietst heb! Vond het wel een goede tip dat je zolang kunt fietsen als dat ze zitten kunnen volhouden. Ik vroeg me af hoe vermoeiend het kan zijn voor die kleintjes!