wanneer wisselen van speen

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door Scorpion, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Hallo,

ik geef flesvoeding en iedere keer ging dat goed, maar nu maakt julian echt een geluid alsof hij die fles allemaal kusjes geeft. ik heb het idee dat hij te hard moet zuigen of zuigt.

ik gebruik de flessen van avent.
    nou heb ik ook een nr 2 speen met 2 gaatjes voor 1+ moet ik deze nu al gaan gebruiken of is dat echt te snel?

bedankt alvast.

ow en soms spuugt hij via zijn neus en mond de fles weer uit. is het normaal dat dat via zijn neus naar buiten kan komen?

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hallo,

Welke speen je gebruikt maakt niet zo veel uit, zolang je kindje maar ongeveer 20 minuten over een flesje drinkt. Spugen via de neus, komt voor, maar is voor je kindje wel vervelend, wanneer het blijft en je kindje drinkt wel rustig, dan kan het helpen de voeding iets dikker te maken met Nutriton.

Groeten Eveline

3. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    hij doet ongeveer 45 min over een fles.
    Nu hebben we de speen veranderd in maat 2 en nou drinkt hij veel rustiger (hij zuigt minder hard) en de fles is nu ook sneller leeg.
    Ik moet het dus gewoon een beetje aanvoelen wanneer ik hem op een andere speen zet.

Deel Deze Pagina