onzeker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 6 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

dag dames!

Nog een paar dagen en dan hebben we eindelijk zekerheid!wil graag even mijn verhaal kwijt.

21 december hadden we een positieve test,we waren helemaal in de wolken.28 december aan me schoonouders verteld en alles ging goed!
    De 29e bgon ik na de grote boodschap helderrood te vloeien(alleen met afvegen)ok dacht ik,kan omdat ik te hard gedrukt had.
    Toch naar de dokter geweest en de baarmoeder zat mooi dicht dus we moesten ff bloedprikken.Sávonds de uitslag 1200 hcg zat erin(voor 6 weken te weinig maar voor 5 weken goed)ondertussen bleef ik af en toe na de boodschap vloeien en voor de rest alleen veel bruin verlies!
    dinsdag 2 januarie weer bloedprikken en ondanks de 4 dagen vloeien was het gestegen tot 4000.helemaal gelukkig dus!

maar ik blijf vloeien en heb nu zelf alleen nog last van me borsten!ben zo onzeker!

Aankomende dinsdag krijgen we een echo om te kijken of er echt wel een kindje in zit en ik ben zo bang!zijn er meiden die ook zo erg gevloeid hebben en bij wie het toch goed ging?Kan wel wat positieve verhalen gebruiken.

dank jullie wel voor het lezen!

veel liefs een onzekere donky

2. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Ach lieverd ik hoop voor je dat het goed zit vervelend he die onzekerheid
    Ik wens je een dikke knuf toe en het zit vast goed hoor ik blijf hopen en duimen voor je! ;) groeten jennie72

3. Female

Female Niet meer actief

veel sterkte, succes en geluk. ik duim voor je dat alles goed gaat!

4. esther75

esther75 Lid

14 jul 2006
    91
    0
    0
    juf
    Wat rot voor je die onzekerheid. Ik wens je veel sterkte! Ik hoop voor je dat alles goed mag gaan.

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    jeetje wat vervelend zeg die onzekere tijd, hopelijk zie je een mooi klein mensje op de echo!

6. Niet meer actief

dank jullie wel meiden!Heb er zelf uit voorzorg al een hard hoofd in maar de hoop blijft stiekem wel he!ben zo bang dat die vrouw zo idd gaat zeggen dat ze alleen een lege baarmoeder ziet!

doe niks anders dan janken en dat is ook niet goed want hoop moet je houden helemaal na onze mooie bloed testen van dinsdag!

liefs

7. vonkje27

vonkje27 Actief lid

13 aug 2006
    269
    0
    0
    huismoeder
    hoogezand
    ik hoop dat het allemaal goed komt.
    probeer er wel vanuit te gaan hoe moeilijk het ook is.
    ik duim voor je meid.
    succes

8. kim en maikel

kim en maikel Bekend lid

19 jun 2006
    572
    0
    0
    moeder
    lieshout
    Jeetje wat vervelend.
    Ik wil je heeeeeel veel sterkte wensen.
    Ik duim voor je .
    xxx kim

9. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Jee wat rot voor je, maar heb op dit forum toch vaker gelezen dat er iemand dus bleef vloeien weken lang en dat toch alles goed ging.

Probeer positief te blijven, want de testen van de HCG waren goed! Maar ja, echt killing dat je nog tot dinsdag moet wachten...

Heel veel sterkte.

10. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    ik duim voor je dat alles goed is.
    liefs chantal.

11. Niet meer actief

dag 10 met bloedverlies!Hebben gister gevreeen en gelijk was het weer rood overal!Ga echt tegen de sex opzien nu!andere dagen alleen ee beetjebruin en oranje verlies!

net voor me gevoel(omdat ik zowat depri word)een digitale test gedaan(daar waar zwanger/niet zwanger in komt te staan)en binnen een minuut stond er zwanger!Echt een mooie dikke lijn!ga nu heel hard duimen voor morgen en onze familie gaat kaarsjes branden!

hoop dat ik morgen goed nieuws en een mooie foto heb!

liefs

12. kim1982

kim1982 Lid

8 jan 2007
    12
    0
    0
    Zal voor je duimen, maar een troost: Zelf heb ik ook in de eerste 3 maanden wel 10 keer een bloeding gehad. Wel niet zo veel maar werd er erg onzeker van. Bij mij is dat gestopt toen ik 12 weken was en nu gaat alles goed.
    Sterte ermee, het komt vast wel goed!

13. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    He wat duurt morgen dan nog zo lang he. Ik duim voor je hoor!

14. liselotte

liselotte Actief lid

11 jun 2006
    446
    0
    0
    Hey meissie,

Wat vreselijk voor je dat je zo in onzekerheid zit. Ik kan het me goed voorstellen, maar je kunt jezelf in dit geval ook helemaal gek maken! Meis ik denk aan je!
    Ik duim ontzettend hard voor je mee dat het goed gaat, want dat verdien je zo!
    Laat het even weten morgen!

Dikke knuffel Liselotte

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    op verzoek van donky, gesloten.

Deel Deze Pagina