De winter is alweer bijna voorbij en ik ben nog helemaal niet naar de sauna geweest!!! vorig jaar ook al niet natuurlijk omdat ik toen zwanger was.. en ik vind dat dus eigenlijk zo heerlijk! ... Nu ben ik nog niet geweest omdat ik bang ben voor een borstontsteking, ik had ooit ergens gelezen dat dat het gevaar is van naar de sauna gaan als je borstvoeding geeft.. Ik geef nu 7 maanden borstvoeding.. wordt de kans op een ontsteking dan kleiner? Zijn er ervaringsdeskundigen/saunagangers?
Oh daar heb ik nog nooit van gehoord! Ik ben ondertussen al een aantal keer naar de sauna geweest en geen problemen ondervonden. Alleen op t laatst, toen mn borsten wat vol zaten ging ik wel lekken... Zorg wel dat je je kolf bij je hebt, dat mocht het nodig zijn je de druk er wel af kunt halen anders kan je er wel eng van worden en dan zou je wel een bo kunnen krijgen. Over het algemeen zijn er prima kolf mogelijkheden, geef het even aan bij het reserveren. Veel plezier en geniet er van!
Ik weet dat mijn stiefzusje nog heeft gekolfd in de sauna. Ze was een dagje weg met haar moeder. Ze kon ook kolven in een aparte ruimte. Ging dus prima.
Heeerlijk,lekker naar de sauna! Je kan van te voren even bellen of ze een kolfruimte hebben en of ze een tasje in de koelkast kunnen zetten, doe ik altijd bij een "nieuwe" sauna.. Veel plezier!
Ik ga ook altijd zonder problemen. Gaan hele dag dud kolf wel 3 keer dan. Waar wil je naartoe? Waar ik ga hebben ze een kolfruimte en een koelkastje voor je borstvoeding in te zetten dus gaat prima.
Gewoon lekker gaan hoor! Kan overigens ook gewoon in de zwangerschap hoor!! Heb t zelf meerdere malen gedaan! Maargoed dat is nu niet meer van toepassing Zorg er wel voor dat ook je borsten weer goed teruggekoeld worden!
Bedankt voor de reacties! Ik heb een lekker dagje sauna gepland met een vriendin. Ze hebben een kolfruimte dus dat is ook zeker handig!