hoi hoi, Even een vraag.. Wanneer kan er melk uit je tepels komen? Ik heb weleens gehoord dat ze al kunnen gaan lekken voor je bevalling.. liefs
Ik kan nog niet echt zeggen dat het melk is, het is nl. een beetje gelig, maar ik heb al iets meer dan 3 weken last van lekkage . Dit heb ik eigenlijk alleen maar 's nachts. Misschien door het dromen en denken aan mijn kindje.
Dat is wel melk hoor, en het heet colostrum. Het is de meest voedzame voormelk. Ik heb mijn eerste colostrum gelekt op de dag dat ik 30 weken zwanger was. Precies op dezelfde dag als tijdens mijn zwangerschap van Soufian.
Ik heb zowel bij de zwangerschap van onze zoon als deze zwangerschap (nog) geen melk gelekt. Overigens zegt het niets over de borstvoeding. Ik heb onze zoon 7 maanden volledige borstvoeding gegeven zonder enig probleem.
nou meiden het kan nog veel eerder.. mijn borsten lekte al voor dat ik wist dat ik zwanger was..dit was de rede waardoor ik eigenlijk zeker wist dat ik zwanger was.. de ha zei dat dit best kon en dat dit bij iedereen heel erg verschilt.. liefs
ik lek niet echt, maar als ik in mijn borsten/tepels knijp komt t er wel uit (niet dat ik hele dagen ligt te knijpen hoor haha ) maar dat heb ik vanaf een week of 24..
vanaf week 10 lek ik zo heeeel nu en dan. er zit dan wit spul op mijn tepels als ik wakker word. voelde me helemaal trots toen ik erachter kwam dat het om melk ging
hoi dames. ook ik heb het dat ik uit me tepels lekt, vooral snacht, als ik dan wakker word smorgens dan zie ik allemaal witte plekjes is bed. en dan voel ik een soort melkachtige korstje op de tepels, dat zal wel melk zijn denk ik groeten koos
weet niet of het aan mij ligt maar ik lek al sinds week 16 van mijn zwangerschap... is dat normaal? aangezien ik veel lees dat meeste vrouwen pas lekken met 30weken ?
Ik heb het af en toe als ik wakker wordt dan zitten er vlekjes in mij shirt op de plek bij mij tepels. Dat moet het toch wel zijn toch?
hier al sins een week of 17 maar of ik er blij mee ben, niet echt. bij me dochter heb ik heel de zwangerschap geen last van gehad en dit kwam pas na de bevalling. en meteen goed want me dochter dronk meteen liters melk weg per week haha en had totaal geen moeite met voeden
ik heb het zins 26+6 weken pas maar bij mij lekken ze alleen snachts. ik kan er trouwens wel melk uit knijpen