Vraagje FSH prikken

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by PrettyMuffin, May 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

Feb 25, 2012
    937
    0
    16
    Lieve dames,

Even een klein vraagje, aangezien het hier waarschijnlijk sneller gaat dan wanneer ik het ziekenhuis ga bellen.
    Ik heb gisteren voor de eerste keer geprikt en merkte dat bij het uithalen van de naald een druppeltje vloeistof mee naar buiten kwam gemengd met bloed. Kan dit kwaad?

Aangezien me heel duidelijk is gemaakt dat ik echt moet zorgen dat alles in m'n lichaam verdwijnt..

En hoe zorgen jullie ervoor dat dit niet gebeurd? Of is het doodnormaal?

2. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Je moet even rustig tot 10 tellen voordat je de naald terug trekt. Dan heeft je lichaam de kans de vloeistof goed op te nemen.
    Als er 1 druppeltje terug komt is niet heel erg hoor, het meeste zit erin!! er zit wel een druppel speling op de dosering, dus maak je daar maar niet teveel zorgen om.
    Dat bloed zegt dat je ws een adertje hebt geraakt, volgende keer op een ander plekje spuiten anders krijg je straks allemaal blauwe plekjes.
    succes!!

3. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

Feb 25, 2012
    937
    0
    16
    Ah dat tot tien tellen hebben ze me niet verteld! Ga ik doen vanavond. Ik heb inderdaad ook een mooie beginnende blauwe plek, dus vanavond maar even een ander plekje zoeken.

Dankjewel voor je snelle reactie!

4. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Slordig dat ze je dat niet hebben verteld! Maar nu weet je het, veel succes met spuiten en de iui!

5. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

Feb 25, 2012
    937
    0
    16
    Komt waarschijnlijk omdat het allemaal nogal snel gegaan is, we gingen eigenlijk voor een gesprek om te kijken hoe verder en 3 minuten later zaten we bij de assistent om te leren prikken, zodat we deze ronde nog mee konden nemen :p

Dankjewel!

6. LW85

LW85 Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    4,082
    604
    113
    Ik heb het ook 2x gehad dat ik een adertje raakt, gelijk een bultje en blauwe plek en dikke druppel bloed eruit. De puregon heeft toch gewoon zn werk gedaan dus kan denk ik geen kwaad hoor :)

7. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

Nov 21, 2010
    1,268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het kan idd geen kwaad. Bij mij liep er een keer een klein straaltje bloed uit. Een blauwe plek al resultaat maar ook 20 eicellen bij de punctie.
    Wel is het handig om steeds een andere prikplek te zoeken. Ik deed de ene dag links in mijn buik en de dag erna rechts.
    Veel succes.

8. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    Druppeltje bloed kn geen kwaad, maar idd even tot 10 tellen adat je alles hebt ingespoten

Share This Page