Hoi meiden, Een vraagje...Heb nu een week geleden mn eisprong gehad als het goed is en nu voel ik wel een aantal dingen die ik normaal niet heb... ben heel erg moe...gister lag ik al om 10 uur te slapen terwijl t normaal pas echt rond half 1 ga slapen ben nu net pas wakker geworden want kon gewoon mn bed niet uitkomen vanochtend. Als ik de trap afloop doen mn borsten echt pijn...En wordt nu s nachts wakker om te plassen terwijl ik dat normaal ook nooit heb...Kan dit te maken hebben met een innesteling? Krampjes heb ik ook gehad alleen niet heel erg maar wel van die ongi krampjes terwijl ik pas de 1e ongesteld moet worden...En heel erg last van rommelende darmen. Voel me ook heel anders kan niet echt uitleggen hoe maar gewoon heel anders... Dikke kus.
Hee Lautje, Mijn borsten doen altijd pijn na mijn eisprong, dus ik weet niet of dat per se met een innesteling te maken heeft.. Rommelende darmen horen helaas bij alles. Ongi, zwangerschap, eisprong.. Nog even wachten in ieder geval! Wanneer zou je ongesteld moeten worden? En wanneer wil je eventueel gaan testen? Sterkte met wachten!
Nou ik heb dat normaal dus nooit...of t is me niet opgevallen haha ik moet 1 dec ongesteld worden dus afwachten......dat wachten is zo vervelend!
Hee wat leuk! Mijn nod is ook 1 december! Kunnen we samen gezellig wachten.. En ja, dat is het ergste gedeelte! Ik wil samen met mijn vriend testen, maar ik zit me nu al af te vragen of ik niet eerder stiekem een testje kan gaan doen. Ben gewoon te nieuwsgierig. Hoe lang zijn jullie al bezig?
Haha dat is leuk ja! Kunnen we samen wachten....ik ben al 9 maanden bezig duurt allemaal zo lang!! Ik wil ook eerder testen maar durf niet te testen want ben bang dat het weer niet zo is! Hoelang zijn jullie al bezig? X
Ja, dat ken ik.. Die teleurstelling. Denk ook niet dat ik voor m nod test. Wij zijn nu ongeveer 7 maanden bezig, maar in ronde 5.
Hee Lautje93, Begrijp je verwarring.. ik heb er ook een week mee rond gelopen.. ik moest maandag ongi worden ..maar het kwam niet en ik had ook veel symptomen net als jij en hoopte dat het deze x wellicht raak zou zijn, maar toen werd ik vannacht (half 6) plots wakker van hevige pijn in mijn baarmoeder/onderbuik en bovenbenen.. ik ging naar de wc en had bloed bij het afvegen.. ik had zoveel pijn dat ik niet meer kon slapen en heb zeker tot 11 uur heeeeel veel pijn gehad, huilen, overgeven en ook nog helder bloed erbij. Daarna tot nu geen bloed meer verloren en de pijn is gezakt, wel nog misselijk en duizelig en borsten doen pijn. Ik wist zeker dat het mijn menstruatie was omdat het zoveel pijn deed, ik denk dat het morgen doorzet met bloeden of wellicht was het een bevrucht eitje wat los is gekomen.. Even afwachten voor je.. je lichaam kan je helaas echt voor de gek houden , echt heel rot! Maar ik wens je heel veel succes en hoop natuurlijk dat het raak is bij je
Mijn nod is ook op 1 ddecember voor mij is het de 1e ronde dus kan eigenlijk niet wachten tot ik kan testen
Mijn NOD zit tussen 28 nov en 1 december! Ik heb namelijk, jawel, drie en een halve dag positieve ovulatietesten gehad! haha. Ik heb ook kwaaltjes! Borsten, zo groot dat ze in tweeen gedeeld worden in mijn bh! En zere tepels, Enorm zere onderrug, Dromen, (dat ik gatverdamme luizen had!) Ik werd wakker van de jeuk op mijn hoofd, echt ranzig! Gloeiende wangen, continue, of ik het nu warm of koud heb.... Jullie verder?
Voel me ook misselijk en heb enorm last van me borsten! Liep net de zolder trap op en dat lukte niet zonder ze vast de houden hihi auwww
Haha wat grappig ik heet eigenlijk Lauretta, maar bijnaam lautje! Vind het echt leuk om zo met jullie te kletsen over deze dingen
Ik heb vandaag zonder bh rond gelopen, omdat de stof zo schuurt tegen mijn tepels dat het enorm veel pijn doet. Gelukkig vrij vandaag. Op mijn werk kan ik dat niet doen (voor de klas bij pubers..) Het wordt hier in ieder geval wel steeds gezelliger!
Haha nee met pubers zou ik ook niet koos-bhloos gaan staan. Mijn borsten zijn te groot, te gevoelig en te zwaar om zonder bh te lopen, strak in het netje doet het 't minst zeer! Hie rop het forum heb heb ik maar Dotjes als bijnaam, omdat ik (te) veel met stipjes heb (iphonehoesje, keykoord, kleding, kussentjes, agenda etc. etc.)
Nou heb niet zulke grote borsten maar alsnog doet het pijn hihi! Nee met pubers zou ik daar ook niet voor kiezen haha denk dat er van leren dat weinig terecht komt!
Ik heb 70F, niet abnormaal groot (gezien de smalle omvang is de cupmaat gewoon te vergelijken met 85C, 80D, 75E zeg maar) Maar nu vooral zijn ze echt zwaar. Ik hoop dat het natuurlijk door een zwangerschapje komt!
Haha t klinkt wel heel groot heb maar een zielig klein B cupje....hopen dat dat als ik zwanger ben veranderd!!! Ik vind eigenlijk ook niks erg waar ik last van heb want als t zo is is het allemaal voor een goed doel!
He dames, Ik kom gezellig met jullie mee kletsen als jullie het goed vinden. Wij zitten in ons 4e ronde en ik heb mijn NOD denk ik ook rond 1 december. Heb deze maand geen ovu testen gedaan dus weet het niet precies wanneer ik mijn eisprong heb gehad. Heb een aantal dagen pijn in mijn onderbuik gehad en ook erg rommelende darmen, maar dit had ik de vorige keer ook. Verder voel ik nog helemaal niets
Hoi happy83, Gezellig hihi hoeveel maanden ben jij al bezig? T wordt dus voor ons allemaal een spannende tijd rond 1 dec!