Hoi, Ik ben zes weken geleden bevallen en heb nu nog steeds een opvallende zwangerschapspigmentstreep over mijn buik. Het lijkt wel een enorn litteken! Het ziet er niet uit... en lijkt ook niet minder te worden... Hoe lang heeft het bij jullie geduurd voordat deze streep weg was?
ff kijken.. ik heb m ook nog. en striae en een donkere lelijke navel. Niet te vergeten die mega dikke buik.
Ik wacht nog steeds tot mijn zwangerschapsstreep verdwijnt. De streep is wel lichter van kleur geworden. Ik heb verder geen striae, dus ik kan wel leven met een streepje extra
Hier was ie na 9 maanden zo goed als weg. Kan wel ff duren, en bij sommige vrouwen gaat ie helemaal neit weg.
Op mijn buik zit tie nog wel maar is een heel stuk lichter geworden! Maar mn navel is ook nog steeds donker maar goed blijft tie zitten dan blijft tie zitten haha je kan er nix tegen doen!
Ik heb 'm ook nog steeds, maar is wel minder geworden! Ben er inmiddels zo aan gewend dat ie amper opvalt
Hier ook nog hoor Met een mooie donkerbruine vulkaan navel Zal écht vanzelf wel wegtrekken (hoop ik )
Zoon is twee maanden en vanochtend viel me toevallig op dat de streep een stuk lichter is. Kan er verder wel mee leven
Het zal dus nog wel maanden kunnen duren voordat ie weg is. Bij mij is hij echt heel donker en loopt van boven tot onder en rond mijn navel is het helemaal donker Zou pigmentcreme helpen??? Geen bikini voor mij deze zomer...
serieus?? Alleen ivm een streep? Je schreef toch dat je geen striemen hebt verder!?!?!!? Dan lekker met die buik de bikini in joh!!!
Bij mij is de streep nog steeds zichtbaar maar is wel heel licht geworden, dus even geduld hebben want mijn dochtertje is bijna alweer een jaar (gaat hard!). Het gekke is dat zij ook een lichte zwangerschaps streep heeft.
Nee hoor, ik was heel teleurgesteld dat de streep na mn eerste bevalling verdween, MAAR: nu zit ie er nog! Ja ik ben er erg blij mee. @ Shareeza. Die streep wordt vast nog wel minder. De hormonen moeten nog even hun weg weer vinden. En kijk straks in de zomer eens om je heen naar alle moederlijven. Dan zal je zien dat je best in bikini kan. Daarnaast: Je kleine man zal toch vast de show stelen
Je hebt gelijk, hoor. Ik moet er denk ik gewoon even aan wennen. Uiteindelijk gaat het om een gezonde baby
Elif, je bent niet de enige die hem mooi vindt hoor. Ik ben ook zo'n geval! Ik vind het een soort vrouwelijkheid. Schaam mij er niet om. Heb dan ook geen dikke buik. Dus wordt voor mij in de zomer gewoon in bikini op het strand
Mee eens! Ik vind het echt niet lelijk. De enige reden dat ik m'n bikini misschien niet aan zou doen is de striae op m'n borsten, maar ach ook dat hoort er bij.
het duurde bij mijn eerste echt een half jaar ofzo voor de streep wegtrok. Gekgenoeg heb ik hem nu bij mijn tweede zwangerschap helemaal niet gekregen...
heb hem ook nog. hij is wel al veel lichter. vind het echt niet erg dat ie er zit. elke keer als ik hem zie denk ik; het bewijs dat die kleine man in mn buik heeft gezeten slaat nergens op haha maar kan er niks aan doen