Wanneer menstruatie na eerder stoppen met strip?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Kim84, 29 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim84

    Kim84 Niet meer actief

    Ik heb een vraagje, staat mss wat onduidelijk in de titel..

    Ik ben een paar dagen eerder gestopt met de pil voor de stopweek, 2 dagen eerder dan normaal.
    Wanneer komt dan de menstruatie op gang? Ook dan 2 dagen eerder of op dezelfde dag als normaal?

    Ik stop normaal met de pil op vrijdag, word dan maandagavond/dinsdagochtend ongesteld. Voel het dan ook al aankomen.
    Ik heb nu de laatste pil op woensdag ingenomen, zou dan gisteravond/vandaag ongesteld moeten worden. Maar heb nergens last van, geen krampen helemaal niks. Terwijl dat normaal wel heel erg is.
    Ik ben ook niet helemaal netjes geweest met de pil slikken, laatste tijd... :oops:

    Wie heeft hier ervaring mee of weet iets meer?

    Groetjes, Kim
     
  2. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoii dan zou je vandaag of morgen ongesteld moeten worden

    tenminste dat heb ik wel
     
  3. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    idd dat had ik ook...ik heb mijn laatste pil laten staan..normaal ook de laatste op vrijdag en ong. op dinsdag, maar was nu dus op maandag ong. geworden...

    ben je al ong. geworden nu dan?
     
  4. Kim84

    Kim84 Niet meer actief

    Nee, ben nog niet ongesteld geworden...

    Maja voel ook helemaal geen krampen, normaal heb ik dat al 2 dagen van te voren met op dinsdag dan het ergst..
    Dat zou dan vandaag zijn...

    Moet wel zeggen dat m`n buik al ruim een week beetje opgezet is..
    Ben vrij slank en heb amper een buik, maar die is nu redelijk aanwezig...
     
  5. music4life

    music4life Niet meer actief

    hey ik heb hetzelfde als jou alleen ik ben nog eerder gestopt met mijn strip ik moet nog afwachten waneer ik ong word
    succes hoor
     
  6. Kim84

    Kim84 Niet meer actief

    Hoeveel pillen had jij nog over? Ik nog 2..

    Ben je met een reden eerder gestopt?
     
  7. music4life

    music4life Niet meer actief

    hoi kim ja om zwanger te worden ik moest er eigenlijk nog 5 maar ben gisteren gestopt....
     
  8. Kim84

    Kim84 Niet meer actief

    Oke :)

    Ik ben niet gestopt om gericht zwanger te worden, maar m`n lichaam doet dus de laatste tijd erg vreemd... :(

    zoals al eerder in een berichtje stond ben k de pil weleens vergeten en heb gewoon gesexd.. Maja hoe groot is de kans dat je zwanger wordt tijdens de pil?

    Heb dus een buikje (normaal gesproken helemaal niet), borsten zijn groter, en heb af en toe een misselijk gevoel...
    Vooral savonds is m`n buik opgezet...

    Mocht het zo zijn, dan ben ik wel heel blij maar is wel ongepland...
    Ben net begonnen bij een nieuwe baan, vandaar...
    En zou het naar vinden tegenover de meiden die al lange tijd gericht bezig zijn....
     
  9. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    in je boekje die bij de pil zit staat precies in in welke week het gevaarlijks is als je de pil vergeet....
    Maar weet dus dat je na 14 dg vanaf je NOD vruchtbaar bent paar dg..dus ja, kan wel...

    zal wel ff testen morgen ofzo... ;)

    liefs Bianc
     
  10. Kim84

    Kim84 Niet meer actief

    het was wel in de week dat ik vruchtbaar zou kunnen zijn... Vandaar..

    Ben ook van plan om woensdag te testen als er dan nog steeds niks is..

    En zit nu tegen een griep aan en durf niks in te nemen, want stel dat het wel zo is....

    Maja zoals ik het al zei, zou het lullig vinden tegenover meiden die al langere tijd bezig zijn..
     
  11. Eowyne

    Eowyne Actief lid

    26 mei 2007
    287
    0
    0
    Database Publisher
    Amsterdam
    Ik ben een week (7 pillen) eerder gestopt dan mijn normale stopweek. Normaal gesproken krijg je 2-4 dagen na de laatste pil een "pil bloeding" zoals je die ook in een normale pilstopweek zou hebben. Bij mij klopte dit ook want ik had mijn laatste pil op 21/6 ingenomen en ik kreeg mijn "pil bloeding" op 24/6.

    Als je een week na je laatste pil nog steeds geen bloeding hebt gehad moet je misschien toch een testje doen...Wie weet :)

    Groetjes,

    Eowyne
     
  12. Kim84

    Kim84 Niet meer actief

    Ik ben vandaag ongesteld geworden...
    maar heb gister toch maar voor de zekerheid een testje gedaan... Maar negatief, had ik al verwacht maja er is natuurlijk altijd een beetje hoop.. :)


    Ik ben ook nog niet gestopt met de pil, pas eind van het jaar gaan we er volledig voor, maar omdat (voor mijn gevoel) mijn lichaam beetje vreemd ging doen, ben ik wat eerder gestopt om alles op gang te brengen..

    Ik kan niet wachten totdat december eindelijk is aangebroken!
     
  13. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    't Kan ook zijn dat je toch gewoon ongie wordt op de dag dat je het zou moeten worden als je de pilstrip wél zou hebben afgemaakt. Maar ja, heb je nu niks meer aan, want je bet 't al.
    Even een tip: probeer wel netjes te slikken zolang je slikt en als je stopt, stop dan in één keer goed. Da's beter voor je lichaam.

    Om zwanger te willen worden mag je wél eerder dan aan 't einde van de strip stoppen met slikken. Je gaat je cyclus dan 'tellen' vanag de eerste ongie na stoppen met de pil. Die ongie kan twee dagen na het stoppen komen, maar ook pas op 't moment dat je het had moeten worden als je de strip wel had afgemaakt, zoals ik net dus ook al zei.
     
  14. music4life

    music4life Niet meer actief

    ik ben ook 5dgn eerder gestopt met de pil ik was gestopt op 29/7/07 en werd ong op 1/8/7
     

Deel Deze Pagina