Klachten na HSG

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Labmuisje78, 9 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Labmuisje78

Labmuisje78 Actief lid

2 sep 2015
    385
    0
    0
    Hoi dames, vraagje,
    Ik heb vandaag een HSG gehad, alles is goed en het onderzoek verliep vlot en ook pijn vrij.
    Ik ben nu alleen misselijk en heb een drukkend gevoel onder in mijn buik.
    Herkend iemand dit?
    Groetjes labmuisje.

2. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik had ook wat buikpijn en een aantal dagen bloedverlies gehad. Het misselijk zijn had ik niet. Misschien van de medicijnen die je hebt moeten nemen of evt pijnstillers als je die hebt gehad?

3. Linnik

Linnik Lid

22 jun 2015
    74
    0
    6
    Rotterdam
    Pijnvrij! Wat heerlijk... Ik heb werkelijk nog nooit zon heftige pijn in mijn leven gevoeld.. Mijn vriend hoorde me door twee deuren (rontgenkamer deuren dus!) heen kermen.. Heb nog een paar dagen pijn gehad en kon eerste twee u na het onderzoek nauwelijks bewegen.. Maar verder geen last meer behalve getraumatiseerd en sindsdien heel bang voor pijn... Misschien is mijn baarmoeder erg gevoelig want ook d'r inseminatie iui doet bij mij gemeen pijn...

4. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.973
    33.650
    113
    Ik vond het ook vreselijk pijnlijk en ben echt geen zeur. Maarre; mocht je vriend er niet bij zijn dan? Bij mij hielp het enorm dat m'n man erbij was!

5. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Hoi labmuisje! Nu kan ik eens op jou reageren :)

Hier ook een hsg gehad in Gent, doordat ze daar een soort schuim gebruikten, heb ik tijdens het onderzoek niets gevoeld. Ik dacht nog ' dit viel mee'. Maar 's avonds begon ik me niet goed te voelen.
    Heb 2-3 dgn pijn in mijn buik gehad, heel erg drukkend naar gevoel en was de eerste avond ook misselijk. Ik was er echt niet lekker van. Het hoort erbij...
    Fijn dat t in ieder geval weer achter de rug is!

Deel Deze Pagina