Hey meiden, Vandaag te horen gekregen dat het hartje van onze beeb met 6 weken is gestopt had nu zo rond de 11 weken moeten zijn. Nu krijg ik morgen een curitagge. Wat verdrietig is dit zeg. We willen hierna wel weer voor een kindje gaan maar hoe weet ik straks wanneer mijn eisprong is, ik weet het ff niet meer. Kan iemand mij hier mee helpen. liefs Noa
Hoi meid, Ik heb in juli precies het zelfde gehad. Nadat het bloedverlies over is gebruikte ik steeds zwangerschaps testen zodat ik wist dat het hcg uit mn lijf was. Na de nacontrole begonnen met ovulatietesten want alles kan van slag zijn dus dan weet je gewoon niet wanneer er wat aan de hand is in je lijf. Ik was in september weer zwanger. Maar heb wel tussen juli en september echt lopen rommelen met mn cyclus. Wat een rollercoster is het nu he. Ik had ook 6,5 week vruchtje wat 11 weken moest zijn en de volgende dag curretage gehad. Heel veel sterkte morgen en neem je tijd en doe wat jullie willen (ook kwa ziekenbezoek, werk etc) groetjes
Hè bah, Noa, toch mis dus? Ow wat ontzettend jammer, vervelend, kl#te... Sonde meid! Je kan gelukkig al wel snel terecht dan ... Ik ook morgenochtend... Sterke
Heej Noaatje wat lees ik nou!!!!! Jeetje meid,sterkte! Tsja de cyclus is bij iedereen een ander verhaal. Mijn cyclus was na de curretage 25dg.
Noa Ah nee, is het toch mis... wat verdrietig! Heel veel sterkte meid. Sluit me bij lin aan. Hier was de cyclus na de mk trouwens 30 dagen.
hee noaatje, tjee meis ik schrik ervan! ik reageerde van de week nog op je over de vraag in zwangerschaptopic. Vandaag al curritage! heel veel sterkte meis.... veel liefs rensje
Hoi Noaatje , jeetje toch mis gegaan sorry ! Mijn cyclus was 32 dagen na mk . Gyn zei curretage telt gelijk als eerste dag. Veel sterkte meid , Loekie ook trouwens .
Hoe is het met je meid? Ik hoop dat de curretage zelf is meegevallen,emotioneel blijft het heftig! Sterkte meid! Hier ook de eerste dat van curretage geteld en had meteen al na 1wk een negatieve test en wen cyclus van 25dg. Het is Mss geen troost maar na curretage ben je extra vruchtbaar,dus hopenlijk snel weer raak! Maar eerst deze kl@te dagen overleven en zeker "rouwen" Dikke knuffel!!
Jeetjemina... Wat balen zeg! Zat jij ook bij de 'November Mamas'? Ik ben donderdag gecuretteerd... Viel me echt 100% mee! Ik zou ook 11 weken zijn nu, maar bij 8,5 was er geen hartslagje meer. Ook ik ben erg benieuwd hoe alles op gang gaat komen. Heb nu nog bloedverlies, dus mag ook nog geen sex hebben. Ben ook wel benieuwd of we het wel tot een volgende menstruatie gaan volhouden om niet te 'klussen'. Sterkte!!! Laat alles maar over je heen komen... Meer kun je niet doen!
Hey meiden, Wat zijn jullie allemaal lief, erg bedankt. Het viel opzich wel mee maar baarmoedermond zat nog potdicht en moest worden opgerekt dat was minder prettig. Ben er best verdrietig van kan het eigenlijk niet echt geloven lijkt wel. De gyn zei dat het beter was 1 menstruatie af te wachten voor we weer voor een kindje gaan ivb herstel slijmvlies??? Wie heeft dit ook gedaan of zijn jullie er direct na een curitagge weer voor gegaan. @Loekie hoe is het met jou gegaan meid? Sterkte liefs noa
Hey nooaatje:gelukkig dat het je wel meeviel.Maar was je niet onder narcose dan?Alleen plaatselijk verdoofd? In principe mag je gelijk weer zwanger worden,het is alleen lastiger om dan de termijn te bepalen.Maar daar zou ik me niet door laten tegenhouden denk ik....kom je dan met de echo wel weer achter.
Oh ik moest helemaal onder narcose.... Tis mij alles meegevallen.. er was weinig weefsel zei ze. Vandaag een zw test gedaan, nog steeds positief. Ik wil die hormonen nu wel uit mn lijf hoor, heb er toch nix aan. Bijna geen bloedverlies. Ik kijk de komende cyclus wel aan, zie wel wat er gebeurt. Meestal merk ik mn eisprong zelf goed op. Door pijn en slijm. Gaan t zien. Ze hebben bij mij trouwens nix gezegd over een cyclus wachten... Heb 6-juni nacontrole Knuf