Hey meiden, Is er iemand bekend met het reinigen van de baarmoeder dmv Redi Katoen? Ik heb een niche en dat zorgt ervoor dat ik lang spotting heb na mijn menstruatie en ben na 2 jaar proberen nog niet zwanger geworden. Zou dit helpen om spotting sneller te laten verdwijnen? Ben benieuwd of er meiden bekend zijn met het reinigen van de baarmoeder. Tips zijn welkom!
Ik vind het een vaag middel en zou er niet aan beginnen. Op internet kun je lezen dat niet zeker is of het veilig is. Spotting is over het algemeen een hormonenkwestie. Het kan zijn dat bepaalde hormoonwaarden niet in balans zijn. Misschien is het verstandiger om dat eens na te laten kijken?
Bedankt voor je antwoord. Spotting komt door een niche die ik heb in mijn baarmoeder. Dit heb ik overgehouden aan de keizersnede. Ben al onder behandeling en start aankomende maand met IUI. Was benieuwd of Redi Katoen je baarmoeder sneller kan reinigen. Het schijnt dat het veel gebruikt word in de Surinaamse cultuur.
Als je iets in die hoek zou willen doen, dan zou ik je eerder aanraden om een herbalist / acupuncturist te bezoeken. Zij kunnen chinese kruiden voorschrijven die je lichaam kunnen aansporen om extra te gaan reinigen. Je kan zoiets beter niet zonder begeleiding doen. Ik heb zelf een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad waarbij weefsel is blijven zitten, ik ben er op deze manier vanaf gekomen. Succes!
Lees het nu pas, geen melding gekregen. Maar frambozenbladthee ken ik niet, ga ik opzoeken! Dank je wel
Dank je wel! Ik durf het inderdaad niet zomaar te doen maar was benieuwd naar ervaringen hiermee maar dat is dus niet veel hihi. Acupunctuur staat op mijn lijstje!