Nou, inmiddels nog niets! Maar zou je kunnen 'ontpillen' van het spiraaltje? Want mijn eerste cyclus was netjes, (29) maar nu zit ik al op 37 terwijl ik nog nooit te laat ben geweest. Niet met pil, telkens netjes 28 zelfs met doorslikken, en met spiraal 26.. niet echt ongesteld maar toch wat spotting steeds.
Ja hoor, mijn huisarts geeft aan dat je lijf ook na het verwijderen van een spiraaltje even tijd nodig heeft om te resetten zeg maar.
Hier gelukkig na 4 dagen al een menstruatie gehad, daarna tussen de 21 en 28 dagen een cyclus gehad, het kan dus ook snel gaan.
Leuk om dit zo t lezen! Woensdag mijn spiraal eruit laten halen, geen bloedverlies, werd wel elke maand zo rond de 14e ongesteld. Maar laat ik nou dus niet meer weten wanneer ik deze maand ongesteld ben geweest erg handig. BMM zat wel heel hoog vlgs de arts.. dus kan wel kloppen. Vanavond maar even klussen nog geen steekjes gevoelt van mn eisprong, wat ik sinds de plaatsing van de spiraal ineens heb (daarvoor nooit)
Nou meiden ik heb nog steeds niks gehad sinds vorige week dinsdag na verwijderen. Wel beetje licht bloedverlies op dag van verwijderen en volgende dag verdwenen donderdag wat bruinige afscheiding en vermoedelijk snachts eisprong (althans denk ik) sinds dien steeds meer klachten. En ook een behoorlijke buik en toch een gevoel dat het raak is... maar kan ook toenaderende menstruatie zijn. Als ik nog niks heb gaan ik volgende week toch een testje wagen. Spannend! !
Ik heb mijn spiraaltje bijna 7 jaar gehad (1x verwisselt uiteraard) en bijna die hele periode menstruatie-loos geweest. Na het verwijderen had ik na 24 dagen mijn menstruatie weer en nu is het afwachten..