Ik zit vandaag omgerekend op dag 12 na 'ovulatie'. Vrijdag moet ik een bloedtest doen, heb het formulier net gekregen van de huisarts. Ik schijt nu inmiddels peentjes hier, vanmorgen heb ik heel snel geplast zodat ik niet meer kon testen. Ik durf ook niet te testen hoor. Dit is de allerlaatste kans ever op een zwangerschap dus het is best confronterend allemaal. Had, om de tijd te doden , wat vraagjes. STEL dat ik morgen, in een moment van verstandsverbijstering, besluit om toch te gaan testen, kan ik dan de urine in de koelkast bewaren tot ik m'n dochter op school heb gebracht? Dan probeer ik m'n plas op te houden tot 8 uur en rond kwart voor 9 ben ik weer terug. En, dit is een hele domme vraag, weet het antwoord al, mag ik ervanuit gaan dat je bij iedere zwangerschap andere kwaaltjes in de wachtdagen kunt hebben? Dus de ene keer voel je veel en de andere keer niets? OMG word gek van mezelf, want heb gewoon niks aan de antwoorden en toch zoek ik naar houvast !! Kan iemand me aub meppen!! Heb sinds gisteravond een vreemd drukkend gevoel bij m'n schaambot ( zal m'n baarmoeder zijn) Maar twijfel er zelfs aan of ik iets voel of dat het wishfull thinking is. Ik wil gewoon iets voelen. Groot nadeel is dat ik dus niet ongesteld kan worden zolang ik aan die hormonsters zit, dus ik moet uiteindelijk wel testen en met met m'n hoofd op het hakblok. (dit was iemands omschrijving en het klopt inderdaad!)
Ooooh meis zo spannend. Ik herken het en voor mij was het niet eens zo'n last chance! Ik bleef maar uitstellen. Voor MvM moet je ook ochtendurine bewaren volgens mij dus wat jij zegt moet gewoon kunnen lijkt me. HCG verdwijnt niet zomaar uit je urine. Ik duim voor je hoor!
Jeetje meis, ik kan me heeeel goed voorstellen hoe zeer jij in de zenuwen zit! En wat je zegt, waarschijnlijk weet je alle antwoorden op je vragen al. Maar goed, om je te helpen je tijd te doden ga ik proberen om mijn visie op je vragen te geven Ja, je kunt je urine bewaren, opvangen in een schoon bakje, dekseltje erop en in de koelkast zetten. Dan je dochter naar school brengen en daarna in alle rust de test doen (mocht je daar behoefte aan hebben). En ja, je lijf reageert denk ik op iedere zwangerschap anders. Bij mijn eerste zwangerschap was ik gelijk moe, misselijk en moe moe moe moe en bij mijn laatste zwangerschap kreeg ik dat pas rond de 6 weken. Toen voelde ik helemaal niets en was ik echt verrast door de positieve test. Had eerst negatief getest en de hoop al wat opgegeven en 2 dagen later ineens een duidelijke test in handen. Meis, ik hoop echt heeeeeeeeel erg hard voor je dat je wens in vervulling is gegaan en dat er nu een klein boontje in je buik zich aan het ontwikkelen is!! Sterkte de komende dagen en toi toi toi, mijn duimen draaien voor je!
Ik moest inderdaad ook voor MvM bewaren maar volgens mij zeiden ze nu juist niet in de koelkast? Maar ik weet het niet zeker. In ieder geval heel veel succes! Ik ga duimen voor je!
Ik wil je best meppen hoor Maar lijkt me nergens voor nodig. Die spanning is al erg genoeg Volgens mij kan je prima je urine opvangen en later testen. Ik deed dat ook voordat MvM langskwam. En wat betreft kwaaltjes/symptomen vergelijken, bij mij is echt geen één zwangerschap hetzelfde qua kwalen. Ben zelfs nu pas voor het eerst echt misselijk geweest, maar heb de eerste weken niet eens doorgehad dat ik zwanger was. Het zegt dus echt niets... écht niet. Ik duim, het is jullie enorm gegund!!
Ik ga je niet meppen, wel zeggen dat ik heeeeeel hard duim dat je over een paar dagen (of morgen al!) een prachtig mooi testje hebt
Ik zou denk morgenochtend zsm plassen, niks drinken en dan om 9 uur weer plassen. Die urine is voor mij vaak beter omdat dat helemaal geconcentreerd is. Ik heb toch het idee dat er wat verdampt als je het bewaard. Voor een 2e of 3e keer testen prima maar voor de eerste keer zou ik het beste van het beste willen.
Ik vind het ook enorm spannend voor je!! Maar ook in een middagplasje kun je zien of je zwanger bent toch? Ik zag het verschil nooit in de 1e of 5e plasje. Sterkte met het lange wachten iig !
Haha ik snap je zo goed! Ik zou gewoon gaan slapen en je wekker zetten op vrijdagochtend 8 uur ofzo Of andere afleiding zoeken Of gewoon lekker hier schrijven Voor evt. morgenochtend zou ik het plasje gewoon buiten de koelkast laten staan, dat kan vast wel die 3 kwartier. Je hebt geen hormonen gebruikt die een zwangerschapstest kunnen beinvloeden toch? Zal in ieder geval voor je duimen!
Ow meid wat spannend hè. Ik vond Mn eigen test al killing maar dat wat jij moet doorstaan, man wat zenuwslopend. Ik zou als ik jou was wel een goede test doen, een predictor. Die geven echt prachtige mooie strepen i.p.v. de kneuterige rottige onderbroken schaduw streepjes van action of Kruidvat. Ik duim onwijs voor je
Kom je gewoon even een heeeeele dikke knuffel geven en mijn duimen draaien voor jou! Ik denk dat je op 13DPO makkelijk ook met 2e ochtendurine kunt testen, of inderdaad zoals @sweetdreams zegt, dan heb je ook weer mooie geconcentreerde urine! Maar mocht je al denken dat dat niet lukt kun je het gewoon bewaren, moest ik inderdaad ook voor moeders voor moeders
Spannend nu en zeker omdat dit de laatste kans is. Nog een keer je vragen beantwoorden heeft niet veel meerwaarde maar wil je toch een steuntje even Dior te zeggen dat ik heel hard mee duim dat deze laatste kans een geweldig resultaat mag hebben. Dikke *HUG*
Oeh spannend! Je kan urine bewaren. Roer het wel ff door voor je de test doet als het langer heeft gestaan voor t geval de urine wat inzakt. Geen idee of dat kan maar ik deed het altijd wel zo....just in case Ik duim, hoop dat het raak is!
Hele dikke knuffel voor je! Ondenkbaar hoe jij je nu moet voelen. Duim voor je, dat je deze week een prachtige test in handen hebt.
Morgen zit je op 13dpo. Ik had toen met avond urine al een hele duidelijke streep (zie foto). Dus ik zou zeggen waag het en wie weet. Ik duim voor je.
Gewoon even een dikke knuffel. Heb afgelopen maanden veel van je meegelezen. Ik zal heel hard voor je duimen dat het is gelukt! X