Op 29 juli heb ik een miskraam gehad met 5,5 week. De zelfde avond is ook het vruchtje er uitgekomen en op 31 juli heb ik bloed laten prikken in 't ziekenhuis. Mijn HCG stond op 10 en de gyn zei dat 't met 2 a 3 dagen wel weer op <5 zou staan en dat een zwangerschapstest nu al negatief zou zijn. Op 9 aug heb ik bij 't afvegen rose verlies gehad. De gyn vermoede nog een restje van de miskraam of een evt nieuwe eisprong. Rond 12 aug had ik draderig plakkerige/trekkerige afscheiding. Ik had ik voor mijn MK ook altijd en dat was voor mij een teken dat mijn eisprong er aan zat te komen. Een week na mijn "eisprong" kreeg ik weer de zelfde symptomen die ik bij de vorige zwangerschap ook heb. Inmiddels ben ik 3 dagen overtijd en heb ik eergisteren een test gedaan en die was negatief. Wat kan dit zijn?? Kan het zo zijn dat mijn lichaam zó van slag is?
Poeh, moeilijke kwestie. In eerste instantie was mijn gedachte dat het best wel eens kon duren voor je uberhaupt weer een normale cyclus hebt na een mk. Maar als jouw hCG al 10 was een paar dagen na de mk, zal dat bij jou het probleem misschien niet geweest zijn. Ook gezien je ei-symptomen... Maar toch denk ik dat het e.e.a. wel eens van slag zou kunnen zijn. het is toch niet niks wat je lichaam heeft doorgemaakt. Bij mij duurde het 51, 63 en 41 dagen voor ik weer ongesteld werd na de mk. Er kan dus vanalles en het gaat zeker niet volgens de biologie boeken, na zo'n heftige gebeurtenis. Misschien morgen nog eens een testje wagen? Sterkte er mee.