vreemde bloedingen week na ongi

Discussie in 'Miskraam' gestart door Makkie, 25 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Na mijn curettage ben ik na 6 weken weer ongesteld geworden. Dit duurde 5 dagen en voelde ook als een 'normale' menstruatie. En week na mijn menstruatie kreeg ik een heftige bloeding, wat maar 15 minuten duurde. Hierna niets meer en 4 weken na deze bloeding werd ik weer ongesteld (5 weken na mijn gewone ongi)

Nu ben ik dus weer ongesteld geweest, weer 5 dagen en een normale menstruatie. Nu zit in vandaag weer precies een week na mijn ongI, en ik krijg net weer een kleine bloeding. Ik vind dit wel gek, precies zoals de vorige keer!

herkend iemand dit en wat kan het zijn? En moet ik nu mijn volgende ongi gaan tellen vanaf deze bloeding?? Hopelijk weet iemand raad, thanx alvast!

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik herken het wel een beetje , alleen bij mij is het maar een klein beetje bloed met slijm ...Sinds mijn bbz vorig jaar en dit jaar een curretage is mijnmenstruatie zo anders ....Als je je zorgen maakt zou ik het gewoon eens aankaarten bij de gyneacoloog .Hier kun je bv zo een telefonisch consult hebben , misschien kan ze je geruststellen ...

3. lilly11

lilly11 Actief lid

12 aug 2009
    266
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi Makkie...
    Helaas herkenbaar voor mij. 7 juli MK gehad spontaan na 12 weken. Daarna 3 wkn gevloeid, toen 2 wkn niet. 10 aug ongi 7 dagen. Dacht dat het toen weg was en na 3 dagen weer ongi...?? Duurt tot nu!!!!!
    Heel frustrerend, heb de verlosk. gebeld en zij zeggen dat je MK moet zien als minibevalling en dat je lichaam helemaal ontregeld is qua hormonen betreft. In sommige gevallen (hopelijk niet voor jou en mij) duurt het 2 a 3 maanden voordat je lichaam weer "normaal" functioneert. Heel erg fijn he!!! NOT!!!!!
    Wij willen graag klussen voor weer een zwangerschap maar ik weet nu ook niet meer hoe ik moet tellen of wanneer ik ovuleer.
    Ik heb (na lang denken en mijzelf gek maken) de knoop door gehakt en bedacht dat we gewoon klussen wanneer het kan en we zien wel wat het ons gaat brengen....ik werd er nl behoorlijk door beinvloed.

Meid hopelijk is jouw ongi snel voorbij en komt je lichaam in een goed ritme...veel geluk en succes, groetjes Lilly

4. bengel

bengel Niet meer actief

he makkie

ik heb dan wel geen MK gehad, maar ben wel bekend, net als jou met PCO....ik heb zelfs gehad dat ik 3 weken continu wat rozig verloor! ik kreeg te horen van de ha dat dit kan bij PCO en dat het kan betekenen dat je wél een ei had, maar geen goed ei...dus het kan ook nog díe kant voor je op..ik hoop t niet voor je hoor..
    gr bengel

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hee meiden, bedankt voor jullie reactie.

Ik hoop niet dat het kan komen door geen goede eisprong, wat natuurlijk wel goed kan bij PCO. Ik heb sinds vandaag weer wat buikpijn en vruchtbaar slijm, ik hoop dat dat door een komend ei komt.

Nou ja, ik hou het gewoon in de gaten, als dit elke maand blijft, dan moet ik de gyn maar eens gaan bellen.

Deel Deze Pagina