Gek gek gek word ik ervan!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Daan04, Feb 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Van al dat wachten steeds maar!
    En dan neem ik mezelf voor om 'er niet teveel mee bezig te zijn';) (right).
    Wie moet er nu ook wachten en voor wie duurt dit ook een eeuwigheid?
    Wanneer mogen jullie testen en hoe slepen jullie je er doorheen?

2. Rammel

Rammel Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    OOOOH meid, ik snap je helemaal! Wij zitten pas in de 2e ronde en het was mijn bedoeling helemaal niet om er zo mee bezig te zijn, maar kan het niet stoppen. En nu heb ik een hele vage test, dus ben ik helemaal in de wolken, want het kan dus raak zijn. Maar ook net zo goed niet. En ik word er echt knettergek van dat ik er zo mee bezig ben. Dan denk ik: Doe eens normaal mens! Hahaha! Ik snap je gevoel helemaal! :D Sterkte!!

3. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ohh das helemaal erg, die onzekerheid ook nog eens!
    Wij zijn al sinds mei vorig jaar bezig... Dus we vinden dat het nu wel eens tijd wordt! :p Jammer genoeg heb je dat niet zelf voor het zeggen. Vanmiddag krijgen we ook nog de uitslag van de zemmers. Dus extra spannend.

Het scheelt wel dat je nog maar 2 dagen hoeft te wachten. Laat je het me wel even weten?

4. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik zie trouwens dat je in Drenthe woont! Grappig, ik ook! :D

5. Rammel

Rammel Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Hihihi! Dat is toevallig! :D
    Ja, ik laat het je zeker weten, ben ieder uur wel minimaal 1 keer op dit forum aanwezig :p Echt erg!

Sinds mei al... Ja, dat is best lang. Daarom probeer ik mijn hoofd ook koel te houden. Wij zitten pas in ronde 2 en ben daarvoor 6 jaar aan de pil geweest, dus dat zou wel erg snel zijn!

Ik hoop voor jullie dat de zwemmers in orde zijn!!!!

6. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Dat wachten.. ja dat is een HEL!!
    Ken het helaas.

Ik hoop dat jullie onderzoek goed is!!

Ik mag morgen al testen maar ik PROBEER er nog even mee te wachten anders wordt ik nog meer teleurgesteld..

en dat proberen er minder mee bezig te zijn, goh dat ken ik hahaha.
    zeg ik elke maand... en elke keer betrap ik me er weer op..

7. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Hahaha volgens mij ben ik al 2 uur lang allemaal topics aan het lezen op deze site :D ...Ik mag morgen testen..maar denk dat ik straks ga testen ben echt TE nieuwsgierig!!

8. cinderella28

Dec 10, 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik word ook gek van het wachten, ik heb morgen mijn NOD, mijn mannetje wil allemaal dat ik wacht met testen tot zondag. Ik heb net stiekem de kv 2 voor 5 euro gekocht, omdat ik eigenlijk morgenochtend wil testen voor ik aan het werk ga. Ik hoop dat ik het morgen stiekem kan doen, want mijn mannetje zit nu ziek thuis.

9. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Het beste resultaat heb je na je NOD..
    Het wachten is moeilijk, weet er zelf helaas alles van.
    Ik heb vandaag mn Nod en test over een paar dagen pas.
    Poging tot althans haha.

10. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Wist je van tevoren al dat je niet makkelijk zwanger zou worden? Want ik zie dat je Clomid gebruikt en je partner heeft ook al een semenonderzoek gehad terwijl jullie pas 9 maanden bezig zijn dus? Normaal gesproken moet je een jaar bezig zijn voor ze uberhaupt gaan onderzoeken.

11. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Nee wisten we van tevoren niet. We hebben zelf de gyn ingeschakeld, omdat mn gevoel zei dat er iets niet goed zat. En dat klopte, ik had geen eisprong. Dus nu zijn we inderdaad met de tweede ronde Clomid begonnen. En we hebben aan de gyn gevraagd of het mogelijk was om dat onderzoek te laten doen bij mijn vriend en dat kon wel, dus ja waarom dan niet? ;) Straks is het niet goed en ben je toch een half jaar bezig.... Dan beter nu weten en kijken wat de mogelijkheden zijn toch? :D Maar we hopen op goed nieuws! Nog even de duimen laten draaien allemaal! :D

12. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Wel heel fijn dat je daar nu al duidelijkheid over hebt. Heel veel succes meid!

13. Rammel

Rammel Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Ik heb trouwens een kleine tip:

Ik ben ook zo'n iemand die NIET kan wachten met testen. En ik drink om die reden extra veel rond mijn NOD. Want dan kan ik niet meer goed testen. Wel met ochtendurine natuurlijk, maar ik ga 's ochtends gewoon meteen naar de wc als ik wakker wordt. Neeee, niet eerst naar de badkamer, gewoon doorlopen :p
    Dus gewoon lekker veel drinken, want dan zegt die test helemaal niks meer! :D (tenzij ie positief is natuurlijk hihihi!)

*Drinkt haar 3e glas water leeg*

14. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    hier ook een wachter ;).

Ik weet niet eens wat miujn cyclus doet dus geen idee hoelang ik steeds maar moet wachten, ook zo irritant.... zelfs met temperaturen wordt ik niks wijzer....! Maarja.... maar gewoon blijven hopen, ben er ook niet zo heel erg veel mee bezig moet ik zeggen, zoek gewoon afleiding in opruimen (en trust me, moet hier nog veel opruimen ;)) :).

Succes allemaal met wachten!

15. meis23

meis23 Bekend lid

Jan 19, 2010
    973
    136
    43
    Ik wacht ook op het moment. Nog 5 dagen ;)
    De afgelopen maanden maakte ik mezelf gek, nu doe ik het toch niet. Laat het op me af komen. Al ben je er onbewust heus wel mee bezig :)

Opzich een regellmatige cyclus, alleen de laatste was 39 dagen (stress) de rest was 27/28 dagen. Dus hou het maar op een uitschieter vorige maand.

Dit is de 4e/5e ronde.

Hebben jullie klachten?

16. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Klachten, mja zat, maar zwanger....? Nee, hier niet iig, heb wel net 5 dagen bruin (oud) bloedverlies gehad, heb ik ook nooit.... heel raar....

Jij wel klachten?

17. meis23

meis23 Bekend lid

Jan 19, 2010
    973
    136
    43
    Je lichaam kan je goed voor de gek houden hé? haha

Ik ben op de meest vreemde momenten hartstikke emotioneel, misselijk gevoel (maar misschien verbeeld ik me dat) en verder een gevoel dat ik mezelf niet ben. Een 'niet te verklaren gevoel' zeg maar :)

18. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nouja, je weet maar nooit he, alles kan... :), wanneer ga je testen?

19. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

Apr 6, 2007
    1,797
    1
    38
    ik vind dat wachten ook zooo verschrikkelijk, t duurt allemaal zo lang, en ik ben bang dat het toch wel niet raak zal zijn deze ronde....ik haal me af en toe ook allerlei dingen in mijn hoofd.
    nou vanmiddag maar ff carnavallen op het kdv met die kleine van me en lekker nergens aan denken!
    xxx

20. meis23

meis23 Bekend lid

Jan 19, 2010
    973
    136
    43
    Wie weet inderdaad, maar stel me luchtig op. (hoopt, duimt, verlangt ;)) Ik ben er deze ronde ook rustiger onder. Ik heb gemerkt dat je steeds meer en meer gaat voelen, des te meer je er mee bezig bent.

Ik zou woensdag/donderdag kunnen testen met een cyclus van 27/28 dagen. Ik probeer als m'n NOD nog niet is geweest, pas maandag of dinsdag te testen.

Share This Page