wanneer menstruatie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door angelique1982, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angelique1982

    5 sep 2008
    19
    0
    0
    hoi hoi meiden,
    na onze eerste mislukte icsi poging vorige week zondag door dat er geen bevruchting was, hoorde ik volgens de gyn afgelopen week mijn ongi te krijgen maar er is nog steeds niks te zien:( wel ontzettend zere boops en sávonds erg misselijk..... wanneer moet het doorzetten, iemand enig idee

    liefs mij
     
  2. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.734
    4.229
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    In principe 14 dagen na de punctie, maar ik neem aan dat je geen progesteron of extra pregnyl gebruikt? Dan zul je wss een paar dagen eerder beginnen te menstrueren.


    Veel sterkte gewenst... Brr het was mijn grote nachtmerrie na mn punctie... *knuffel*
     
  3. angelique1982

    5 sep 2008
    19
    0
    0
    thnx voor je snelle reactie maartje,
    het mag voor mij wel doorzetten nu want hier word ik ook niet goed van:( woensdag weer afspraak met de gyn, hoe we nu verder nu moeten want manlief heeft heeeeeeeeel slecht zaad. ben erg benieuwd wat ze gaat zeggen
     
  4. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.734
    4.229
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Graag gedaan.
    Hoop voor je dat je snel door kunt gaan en nog sneller zwanger zult raken.

    Ben trouwens zelf ook aan het wachten op mn ongi, ondanks dat ik pas op CD11 zit.

    Heb sinds mn ovulatie (CD7) al bloedverlies en mag zodra ik ongi ben weer van start gaan met een nieuwe IVFronde dus... Begrijp je verlangen naar een ongi ;)
     
  5. angelique1982

    5 sep 2008
    19
    0
    0
    pffffffff gek eigenlijk he eerst elke maan hopen dat het weg blijft en nu maar hopen dat het snel komt ;)
    nou meis hopen voor jou ook dat het snel mag komen en dan succesvol op naar de volgende en hopelijk laatste ronde

    liefs angelique
     

Deel Deze Pagina