Wanneer menstruatie?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Sunshine1988, 14 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine1988

Sunshine1988 Actief lid

9 feb 2012
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb 6 maanden de mini pil genomen, dan overgeschakeld op qlaira. Die nam ik van 16 januari tot 8 februari. Normaal had ik dan op 9 & 10 februari nog 2 tabletjes moeten innemen en op 11 en 12 februari nog 2 'neptabletten'.

Ik ben op 8 februari gestopt met het nemen van qlaira door vermoeden van een zwangerschap en zeer vage testen.

Zaterdag en zondag verloor ik een heel klein beetje rood bloed ( in totaal zo'n 4 keer een klein veegje). De menstruatie is totaal niet doorgebroken. Baarmoederhals ligt hoog en gesloten. Ik weet dat die bij mij voor en tijdens een menstruatie toch wel duidelijk open voelt. Dit weekend voelde hij soms een héél klein beetje open maar even later weer gesloten.

Gisteren deed ik een clearblue test maar weer nethetzelfde vage streepje als vrijdag dus ik vermoed een indrooglijntje. Kruidvat was negatief.

Ik vraag me nu eigenlijk af of mijn menstruatie zal doorbreken na het stoppen met die pil of dat ze pas volgende maand zullen komen?

Het is niet de bedoeling om zwanger te worden en daarom gebruiken we voorlopig een condoom maar door die vage testen kon ik het echt niet om een nieuwe strip te beginnen.

We wachten een weekje af en als de menstruatie niet doorkomt dan doen we nog een test.

Hopelijk kunnen jullie eraan uit want ik begrijp er echt niks meer van hoor.

Deel Deze Pagina