Misschien is door je ziek zijn je menstruatie uitgesteld? Zou ook kunnen dat je gewoon nog niet overtijd bent en dus gewoon ongesteld gaat worden. Als je op de 15e je eisprong had dan is het -met een lf van 14/15 dagen- vandaag pas je nod. Maar zou ook kunnen dat je zwanger bent Succes.. En beterschap! Migraine is kut.
Ik vind het allemaal zo verwarrend haha... nou ja, ik wacht tot morgen of dinsdag met een test. Vervelend het vrouwelijk lichaam xD
Test was hartstikke negatief dus ik wacht af tot hier wat komt... heel frustrerend dit. Ga bijna aan de arts twijfelen of ze op die inwendige echo echt wel een eisprong heeft gezien. Want ben nu alweer 15/16 dagen verder na mm eisprong. Apart...
Had net nadat ik naar de wc was geweest heel veel doorzichtig slijm dat er gewoon uit hing (sorry voor de omschrijving hoor), dat had ik ook toen ik dacht dat ik een eisprong had rond 14 september. Apart... ik snap niks van mn lichaam momenteel haha frustrerend.... nog steeds geen bloed
Misschien moet je er even een ovulatietest tegenaan gooien? Wellicht is hij de eerste keer niet gesprongen en doet hij nu nog een poging
Misschien een beetje dom maar dat had ik dus ook gedaan haha. Ook negatief. Dus alles negatief vandaag haha. Kan het evt later op de dag nog eens proberen.. was wel veel slijm.. en nu voelt het de hele tijd beetje vochtig xD
Ja inderdaad.... Ik wacht nu denk ik maar gewoon tot ik ongesteld word hoor zonder nog te testen. Is alleen maar frustrerend. Ik moet ook niet vergeten dat dit mn eerste cyclus is na het stoppen met de pil na 18 jaar. Ben denk ik gewoon een beetje halsoverkop gegaan nadat ik dus wist dat ik een eisprong gehad had.. misschien niet zo goed geweest, te druk ermee in mn hoofd.
Maar zij zei dat ze het zag aan de eierstok, dat er een eitje was gesprongen en dat alles dus werkte. Ik heb geen idee, vind het maar vreemd xD
Kan een voorteken zijn voor je menstruatie. Ik heb een dag van tevoren ook altijd iets wat lijkt op vruchtbaar slijm.
Als dat zo was (ze zei het op de 15e), dan zou je ei dus op de 14e of eerder gesprongen zijn. Je had dan nu of al posi moeten testen of al ongesteld moeten zijn geworden Ik denk dat ze een klein eitje heeft gezien, wat daarna is gaan groeien... vandaag gaat springen (gezien je slijm) en je ovu test gisteren of eergisteren positief geweest zou zijn
Nee wacht, hier klopt iets niet haha. Ik was de 14/15de van september op vakantie en had daar dat gekke slijm toen waarvan ik dacht 'zou er dan nu een gesprongen zijn?', ik had na mn vakantie de 18de een afspraak bij de arts en toen zei ze ohh rond de 14de ongeveer had je een eisprong. Dus al zo'n 2,5 week geleden nu. Ik heb voor mn vakantie wel begonnen met testen en had een paar keer zo'n licht test streepje dus ik had al een gevoel dat het eraan zat te komen maar op vakantie ging dat testen helaas niet.
Kan toch gewoon dat je een langere lf hebt? Meestal is deze rond de 14 dagen, maar langer bijv. 18 dagen kan ook gewoon. Ik zou afwachten, hoe irritant ook.