Wanneer menstruatie?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door duitshollandsmeisje, 26 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Is het mogelijk om nog een eisprong te krijgen zonder ongesteld te worden tussendoor? Of zou het kunnen betekenen dat er toch geen gesprongen is vorige keer? Maar die arts zag het aan mn eierstok dat er een gesprongen was.. ik snap er echt helemaal niks meer van, alles kan denk ik hihi xD. Toevallig wel vanmiddag seks gehad haha zou mooi uitkomen dan hahahaha

2. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Heb afgelopen maandag ovu test gedaan, die was negatief.. kan er misschien vandaag nog wel een doen maar dan als mn vriend weg is xD hij verklaard me voor gek xD

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.923
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ja dat kan. Een arts kan een groeiend folikel hebben aangezien voor een geel lichaam.

Je hebt dus gisteren niet getest?? Jammer.

Een ovu test moet je elke dag doen.
    Waarom verklaart je vriend je voor gek?? Misschien moet je hem de genruiksaanwijzing laten lezen zodat hij weet hoe ovutesten werken.
    Elke dag testen, tot hij gaat knallen en weer negatief wordt. Die knaller is dan je piek en 1-2 dagen daarna springt je ei.

4. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ik heb voor mn vakantie elke dag getest en had de hele tijd een licht test streepje, die knaller niet gehad omdat ik toen op vakantie was met mn vriendinnen.. dus ook niet 100% zeker dat ik een knaller had omdat mn arts toen een paar dagen later dus zei dat ik die week op vakantie een eisprong heb gehad..

Mn vriend vind dat ik me niet zo gek moet maken en dat mn lijf waarschijnlijk gewoonweg wat tijd nodig heeft na 18 jaar de pil...

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.923
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Je hebt in je vakantie die knaller dus niet gehad, anders was je nu wel ongi geweest of een posi zw test gehad ;);).

Daarom weer ik ook zeker dat je ei niet is gesprongen op de dag dat je gyn het aangeeft, rond 14 september.

6. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Oké dit is wel apart.. afgelopen maandag was alles omo wit en nu net dit.. dan maar weer door testen ...

Bijgevoegde bestanden:

7. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Dit is een negatieve ovulatie test. De strepen moeten echt even donker zijn minimaal. Deze test op zichzelf zegt helaas weinig. Als je nu door blijft testen kan je evt een eisprong ontdekken

8. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ja dat hij negatief is weet ik maar het is eventueel een oploop toch? Want maandag was hij nog wit... ik test gewoon weer ff paar dagen door. Weet nu toch niet meer waar ik aan toe ben xD CD43 alweer

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.923
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Het is al een mooie oploop.
    Vervelende is dat hij dus gisteren al knal had kunnen zijn en je dit nu niet weet omdat je gisteren niet getest hebt.
    Ik zou morgen weer gaan testen (liefst rond 11 uur als dat lukt) om te kijken wat de test dan aangeeft :)

10. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    'S ochtends bedoel je? Maar stel dat hij gisteren geknald heeft dan ben ik er nu toch op tijd bij? Want vandaag hebben we seks gehad toevallig en dan zou die toch nog moeten springen? Ik ben benieuwd...

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.923
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ja klopt dan ben je op tijd.

En ik bedoel idd 11 uur in de ochtend ;) (anders had ik 23 uur gezegd :))

12. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Spijt dat ik maandag nu niet getest heb omdat ik er vanuit ging dat ik ongesteld moest worden. Naja gelukkig gisteren alle dagdelen seks gehad (hier was een feestdag en we waren beiden te lui om ergens heen te gaan dus even de gemiste seks van de afgelopen 2 weken ingehaald, en misschien zelfs op het juiste moment xD) dus dan hou ik het maar weer in de gaten.. stel dat hij dan nu gesprongen is dan zou het over 2 weken moeten komen (of niet als hij raak heeft geschoten haha)

Bijgevoegde bestanden:

13. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Heb maandag wel getest maar heel vroeg, daarna niet meer...

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.923
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat hij wellicht 2-10 wel positief geweezt zou kunnen zijn.
    Dan is je nod rond 18 oktober :)

15. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    We gaan het meemaken, ben benieuwd! Ik hou jullie iig op de hoogte rond die tijd als ik dan nog niet ongesteld ben.. anders ga ik denk ik weer even langs de arts

16. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Blegh dag 47 alweer.. ik ben nu echt wel onwijs benieuwd of ik dan evt rond de 18de ongesteld word hoor. Wat een gedoe.

17. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Je vriend is zo gek nog niet over het feit dat je lijf gewoon even terug in het ritme moet komen na 18 jaar.

Ik snap overigens best dat je daar het geduld niet voor hebt en dat je dat in de gaten wilt houden met ovulatie-testen maar ik zou niet gefrustreerd raken omdat je cyclus nu wat langer duurt dan de standaard want dat is heel normaal na de pil. En als je meer zekerheid wilt moet je consequent dagelijks een ovulatietest doen en als ze donkerder worden, zoals die van maandag, 2x per dag.

Overigens had ik echt vaak 4 dagen voor mn postieve ovulatietest(dus +/- 6 dagen voor ei) veel slijm dus een ovulatietest doen op de dag dat je slijm hebt, helpt ook niet. Dan was die bij mij altijd nog negatief. Vaak op de dag dat ik eipijn heb, is mn ovu positief.

18. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ja ik wacht nu maar gewoon af tot ik ongesteld word denk ik anders is het ook zo'n geldverspilling.... dat is waarschijnlijk - hoe ongeduldig ik ook ben - het beste. Heb me teveel gefocust op mn nicht en beste vriendin, die hadden gelijk na het stoppen met de pil een hele normale cyclus van gemiddeld 29/30 dagen dus daar ben ik ook vanuit gegaan. Ze waren toevallig beiden na 5 maanden zwanger. Ik ben nu pas 1,5 maand gestopt... misschien toch maar mn lijf ff z'n ding laten doen. Heb wel elke dag een inlegkruisje in nu want ik ben zo bang dat ik ongemerkt begin te bloeden haha. Eipijn ken ik eigenlijk ook niet... had laatst wel rare pijnlijke steken rechts en linksonder in mn buik, die kende ik nog niet.. misschien was dat het, of gewoon stress omdat ik zo ongeduldig ben haha

19. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Morgen CD50:$ al heel de avond winderig en krampen/steekjes in mn onderbuik.. maar dat had ik laatst ook en toen kwam dr ook niks. Benieuwd hoe lang deze eerste cyclus gaat worden..

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.923
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Hopelijk duurt hij nog maar max 9 dagen :)

Deel Deze Pagina