Zouden jullie de hap bellen voor een blaasontsteking? Ik loop ermee vanaf donderdag op vrijdagnacht. Toen de hele nacht op de wc gezeten met veel water en daarna leek het over te zijn maar afgelopen nacht begon het weer. Afgelopen nacht en vandaag wederom veel water gedronken maar het lijkt nu alleen maar erger te worden. Ik begreep dat een blaasontsteking in combi met een zwangerschap niet heel gunstig is?
Je kan ze altijd even bellen om telefonisch advies te vragen, zij zullen dan wel aangeven wat wijsheid is voor dit weekend en of je langs moet komen. Hopelijk heb je er snel geen last meer van. Edit: nog even gekeken op mijn lijstje van de gynaecoloog en bij (vermoeden) blaasontsteking wordt er geadviseerd te bellen. Zou dan iig de hap even bellen.
Ja, ook als je niet zwanger bent, is dat een acuut probleem waar je prima even over kunt bellen voor overleg. En zeker nu je zwanger bent inderdaad.
Ja, ik zou zeker de HAP hiervoor bellen. Lang doorlopen met een blaasontsteking kan voor de nodige complicaties zorgen. Succes en sterkte!
Bedankt dames! Ik ben net terug van de hap en heb een kuurtje meegekregen. Deze mag dus dicht @Beheer