wanneer met babykamer beginnen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaDenise, 10 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique79

    Monique79 Actief lid

    19 okt 2005
    299
    0
    0
    verpleegkundige
    zuid- limburg
    wij hebben sinds afgelopen zaterdag de baby kamer klaar. wel al vroeg maar dan zijn we vast klaar, straks komt het mooie weer en ben ik hoogzwanger in de zomer, weet niet of ik er dan nog veel energie voor heb. heb verder de kleertjes nog niet gewassen daar is nog genoeg tijd voor. verder hebben we ook al alles. kinderwagen is besteld en gisteren een box gekocht.
     
  2. LinCtje

    LinCtje Actief lid

    27 okt 2005
    143
    0
    0
    Sales-Assistant
    Ninove (Belgiƫ)
    Ja is waar & ik denk er eigenlijk ook zo over... Denk daar inderdaad niet te veel aan hoor... Heb ons mama trouwens ook al verwittigd dat alles wel zal klaar staan tegen ik vertrek naar het moederhuis...Het zijn vooral de mensen rondom mij zoals mijn ma, schoonma, schoonzus, enz...die zeggen: je hebt nog tijd, moet je niet te snel mee zijn, bla bla bla...
    Heb genoeg gepiekerd in 't begin van mijn zwangerschap & bleek overbodig...Alles verloopt prima met mijn zoontje hierbinnen dus wil ik nu nog zo weinig mogelijk paniekeren om zo rustig mogelijk aan de bevalling te beginnen binnen een aantal weken...
    Nu hebben we nog 3 drukke weekendjes na elkaar & nadien gaan we denk ik aan de 'eindsprint' beginnen om alles klaar te zetten...
    Zal het opmaken van het bedje & parkje wel nog zo lang mogelijk proberen uit te stellen voor mijn 2 sloebers van poezen die rondlopen thuis... Het zachtste & zaligste plekje zoeken ze uit...
     

Deel Deze Pagina