Wanneer met bestek eten?

Discussie in 'Voeding' gestart door Linnie1985, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Klopt hoor dat heet Spaghettini :D:D

2. fafje

fafje Niet meer actief

hier eet zoon ook spaghetti met zn handen, maar ik snijd het wel kleiner...maar tegelijkertijd heeft ie wel een vorkje in zn handje...soms schept ie daar wat op en duwt de rest met zn ahnd erin hahaha

3. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Ik snij het ook al kleiner, maar dan nog gaat het haar niet snel genoeg... In het begin maakte ik er echt kleine stukjes van zodat het makkelijker te scheppen is met een vork of lepel, maar dat maakte niet uit.
    Dus nu snij ik het iets minder klein, het gaat er toch in met de handjes en beetje met de vork. Net zoals bij fafje!

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier eten we meestal penne. Kon ze makkelijk vastpakken toen ze wat kleiner was, nu prikt ze ze meestal aan een vork.
    Nu toevallig wel spaghetti in huis omdat de volkoren penne op was en maak me er niet druk om als ze dat deels met haar handen eet. Het is een kind en er zijn zat volwassenen die niet netjes kunnen eten en heb een beschaafde dochter als we buiten de deur wat eten, dus volgens mij doen we het nog aardig goed ;)

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier wordt vanaf 16 maanden yoghurt met een lepel gegeten, gaat redelijk goed!

Warme maaltijd eet ze met de handen ondanks dat ze een vork in haar hand heeft. Zelfs stamppot, bami en pasta eet ze met de handen.

Komt vanzelf wel denk ik..

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    onze dochter wil vanaf een maand of 8 al perse met een vork eten. Lepel ging toen ook meteen goed. Als we hem vergeten te geven dan zeurt ze er ook om! De laatste tijd eet ze toch ook wel weer afwisselend met haar handen.
    Onze zoon van 4 eet daar in tegen nog steeds alles met z'n handen, en z'n toetje drinkt ie, omdat hij een lepel niet fijn vindt!

Deel Deze Pagina